Anonym bruker Skrevet 30. mai 2013 #1 Skrevet 30. mai 2013 Mannen, som jeg trodde ville stå på barrikadene for delt samvær, sier at jeg kan komme med forslag om samværsdager?! Jeg vet at han er motstander av den tradisjonelle 1 dag og annenhver helg, men hva kan jeg foreslå som virker mer positivt for ham? Barnet er fire år og er mest knyttet til meg da jeg er den som har tatt meg av henne dag og natt siden hun ble født. Anonym poster: 5544de4cc09fb1379b3528d3d3853059
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2013 #2 Skrevet 30. mai 2013 Han har henne f.eks torsdag til søndag annenhver uke. Men det er ikke far det skal tas hensyn til, men barnets beste. Jeg personlig forstår ikke den 1 dag i uken greien, da er det bedre med en ekstra dag på helgen Anonym poster: aed056308b8150c88175fb3339eee13a
Gjest yrild Skrevet 30. mai 2013 #3 Skrevet 30. mai 2013 Du kjenner jo ditt barn best. Min fireåring trenger stabilitet og ville hatt best av å ha to dager i uken fast heller enn annehver helg og en dag hver uke. F.eks hver torsdag etter barnehagen til lørdag ettermiddag. så kan dere heller bytte lørdager og søndager i blandt hvis dere skal reise bort. Da vet barnet at torsdag henter pappa hver uke og hun sover hos ham to netter før det er mammadager igjen.
HeltAnonym Skrevet 30. mai 2013 #4 Skrevet 30. mai 2013 Det kommer Ann på barnet og forholdet det har til far. Min manns barn er her fra onsdag ettermiddag til mandag morgen annenhver uke. Men disse er skolebarn og bor i nærheten av barna ellers også. Det som passer for noen, passer kanskje ikke for andre. Dere må finne ut hva som er best for deres barn. Men evt om han ikke liker 1 dag i uka, er det kanskje best med fredag til mandag morgen? Han henter fredag og leverer mandag i bhg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå