Gå til innhold

Hvem er du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 26 år, student og samboer. Jeg er sammen med en snill mann, men vi har store problemer med komunikasjon og bitterhet mellom oss. Jeg kunne ønske jeg jeg hadde en bestevenninne slik som andre har. Jeg liker å bruke BIM fordi det gir meg humor, lærdom og en følelse av å høre til et sted.

Hvem er du og hvorfor er du her?

Anonym poster: fa7ca534f2cdd1eff0ac3c40fe11fcee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gift og flere barn. Kjeder vettet av meg, og henger her inne i perioder.

Anonym poster: 7e4bae5cfe04ebffa82501e56d65571a

Skrevet

29, førskolelærer, gift, er her fordi jeg vil bli gravid! Liker å ha et "hemmelig" liv utenom virkeligheten :D

Anonym poster: 5bf0b0856fd91f2df97f720aa5413660

Skrevet

Litt som deg.. jeg er 36 år, er sammen med en snill mann men vi strever.. vi har to barn. Jeg savner venner og føler meg dypest sett ensom selv om jeg også kvier meg for sosial kontakt. Jeg synes det er vanskelig å forholde meg til andre mennesker. Er ganske mye på dib da det gir meg en følelse av fellesskap, en porsjon komikk og et godt råd i ny og ne ;)

Anonym poster: 0d0a7f9bf2948850177b5bf1a9d9681c

Skrevet

Er på dib fordi jeg er av den grublende,analyserende og kverulerende typen- elsker å diskutere! Spesielt barn og oppvekst som er mitt yrke og min fritid.

Skrevet

27 år, jobber, samboer med en mann og vi har ett barn på 1 år sammen. jeg og samboer er svært ulike, dette fører til en del konflikter. vi elsker hverandre og kommer oss ut av det meste. jeg har heller ingen nære venninder jeg kan si ALT til. søker derfor mye råd her inne.

Anonym poster: cf4cf8f98582f577ebd106bd49ee986e

Skrevet

Lykkelig gift, 30 år og venter nr 2. Høyr utdannet og grei jobb. Har en

Nær venninne og to ikke så nære, ingen flere. Savnet det heller ikke, selv om samfunnet forventer at man svømmer i venner. Henger her for underholdning og gode råd.

Anonym poster: b513de70aed4d8abfbdfc32ec6fd20d1

Skrevet

Dame på 25, 1 barn på 6 år og blir samboer i løpet av 3 uker! :D

Har mange gode venninner og en jobb jeg trives sånn passe i :)

Er her for jeg aldri kom meg bort da jeg fikk jenta. Er her inne i perioder 4/4 ordning :P

Anonym poster: f0cdbb2535c1db391862f2407dff6757

Skrevet

Er her fordi jeg er gravid, sykmeldt, immobilisert og kjeder meg til døde.

Anonym poster: abc2bce4c9ce42bb5506adceffd225a3

Skrevet

ينسن مسنين ٤٥ كسكسي

Anonym poster: 8460d5ff6ff4ca20746d2338c1f6ae2d

Skrevet

Jeg er 23, student, singelmamma, driver med håndball på fritiden og bor i utkanten av Bergen. Har mange venner, men ble hekta på BiM/DiB for en del år siden da jeg var gravid med mitt eneste barn.

Anonym poster: 8aa9c95228767c659c4482a8221b95d0

Skrevet

37, ett barn, prøver på nr 2, lykkelig gift, høyt utdannet, god jobb, og greit med venninner. Er her inne fordi det er god underholdning, jeg liker å diskutere, også plukker jeg opp ett og annet tips :)

Anonym poster: ce3dd4f539356d7dbedae77f089a9515

Skrevet

Jeg er 26 år, student og samboer. Jeg er sammen med en snill mann, men vi har store problemer med komunikasjon og bitterhet mellom oss. Jeg kunne ønske jeg jeg hadde en bestevenninne slik som andre har. Jeg liker å bruke BIM fordi det gir meg humor, lærdom og en følelse av å høre til et sted.

Jeg har heller ingen beste venninne... Har egentlig bare 3 venninner som jeg kan snakke med av og til... er på samme alder som deg og er også student og samboer med barn (venter nr 2). Hvor bor du?

Anonym poster: 2572a6b88c1936ed23518dd4ac41a445

Skrevet

Jeg er gift, tre barn, mye som skjer i hverdagen og mye logistikk gir lite tid til venninner og sosialt samvær utenom det som er knyttet til barna. DiB gir anledning til å diskutere med folk og dessuten får jeg kontakt med mer varierte folk enn ellers.

Skrevet

Jeg er 32 år, samboer med verdens beste, vi har en katt. Vi krangler sjelden og kommuniserer veldig bra. Har ingenting å klage på i forholdet. Jeg henger her fordi jeg har et sterkt ønske om å få barn, og føler det er godt "å være en del av felleskpet" mens vi prøver og sliter med å bli gravide.

En slags deilig, befriende virkelighetsflukt på en måte.

Skrevet

Jeg er 24 år, har et barn på 4 år. Er samboer med pappaen. Vi har et godt forhold,men skulle ønske vi hadde mer tid til hverandre (begge er turnusarbedeidende). Nyutdannet sykepleier og jobber på sykehus. Har vært her siden jeg var gravid og er mer aktiv nå som vi forsøker på en ny spire :) For meg er det underholdning og et sted for å dele erfaringer.

Anonym poster: cb6bbb0d0a12388f52da2b3e73895638

Skrevet

Så gøy å få ta del i hvem dere er! Tusen takk skal dere ha damer, dette var god lesing :D

HI

Skrevet

Jeg har heller ingen beste venninne... Har egentlig bare 3 venninner som jeg kan snakke med av og til... er på samme alder som deg og er også student og samboer med barn (venter nr 2). Hvor bor du?

Anonym poster: 2572a6b88c1936ed23518dd4ac41a445

Jeg bor i Bergen:) Hvor befinner du deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...