Gå til innhold

Mom4life og barna

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er Julie som er eldst? Og hun har en annen far enn sønnene sant?

Anonym poster: 7cedca88dd452eeff58f2aaa32d69003

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har vel forskjellige fedre alle mann.

Anonym poster: 3697f45dd43c002dc7e6e34dc065d433

• 1 måned senere...
Skrevet

Ja, alle mine barn har forskjellige fedre! Ikke drømme situasjonen, men det er ingen av mine barn som er mindre elsket eller lider noe nød av den grunn!

Skrevet

Nå må du slutte å spamme forumet med reklame for din egen blogg da. 5 tråder ila en time om samme bloggen, enhver idiot skjønner at det er bloggeren selv som spammer. 

Jeg kommer til å rapportere deg om du fortsetter, ærlig talt!

Anonymous poster hash: c9aa5...1ca
Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Hun svarer jo på tråder opprettet for lenge siden!

Skrevet

Eg blogger ikke lengre, så da "spammer" eg vel ikke akkurat forumet deres!
Eg svarer på tråder "om meg selv", som er er startet for en stund tilbake, eg har ikke sett dem før nå og ville svare for meg. Det er vel ikke noe galt i det.

Skrevet

Ja, alle mine barn har forskjellige fedre! Ikke drømme situasjonen, men det er ingen av mine barn som er mindre elsket eller lider noe nød av den grunn!

. Jeg vil si dei lider siden fedrene ikke får treffe ungene sine. Merkelig begge fedrene ikke får lov da??

Anonymous poster hash: e4aa2...89c

Skrevet

Fedrene får treffe barna sine, men de velger å ikke gjøre det. Så hun har virkelig gjort en god jobb med å finne gode fedre for sine barn! Hadde kanskje vært en idé å vært sammen med dem lengre en fire dager før hun poppa ut kids.

Anonymous poster hash: 67bf0...539
Skrevet

FY så stygge dere er mot henne!!! Hadde dere virkelig hatt baller til å si dette face to face med henne eller er det greit å være tøff på avstand??!!

Anonymous poster hash: e7fe5...666

Skrevet

Man feier sin egen dør. Hun har valgt å være offentlig. Da må hun tåle at folk sier meningene sine. Min mening er at hun burde brukt litt tid med disse mannfolka før hun ble gravide med dem. Hun har gjort akkurat det samme med sistemann. Ble gravid med en eneste gang. Hva med å vente noen år?! Iallefall etter hun hadde gått på den samme smellen to ganger like før. Nei, hjernedødt spør du meg. Da lærer man jo ikke av feilene sine heller vøtt...  * rister på hodet* 

Skrevet

Man feier sin egen dør. Hun har valgt å være offentlig. Da må hun tåle at folk sier meningene sine. Min mening er at hun burde brukt litt tid med disse mannfolka før hun ble gravide med dem. Hun har gjort akkurat det samme med sistemann. Ble gravid med en eneste gang. Hva med å vente noen år?! Iallefall etter hun hadde gått på den samme smellen to ganger like før. Nei, hjernedødt spør du meg. Da lærer man jo ikke av feilene sine heller vøtt... * rister på hodet*

Men hvorfor engasjerer du deg egentlig så mye i henne og hennes liv om hun liksom er så teit?

Jeg skjønner ikke dette med å følge blogger hvor folk kun skriver om sitt eget liv. Hvorfor gidder dere å lese om hva andre bedriver tiden med? Ihvertfall når det dere leser tydeligvis bare irriterer dere??... Er det som å passere en ulykke? Man vet man ikke bør se, men klarer bare ikke å la være??? Skulle nemlig tro det. Dere vet dere kommer til å bli irritert men mååå bare lese for det..

Skrevet

Jeg vet hvem hun er. Leser ikke bloggen.

Skrevet

Jeg vet hvem hun er. Leser ikke bloggen.

Well, you could've fooled me :D

Skrevet

Man kan tenke og mene hva man vil om andres levesett og valg. Derimot er det ikke alltid nødvendig å la det slippe ut, og om man absolutt må si noe, kan man velge å være relativt grei i omtalen av folk likevel. La jenta være i fred, hun svarte for seg på et spørsmål som omhandlet henne direkte, jeg kan ikke se hvordan det gir et frikort til fri  nedsabling. Alle har man vel gjort ting man kunne tenkt seg å ha ugjort, men som hun sier-barna er like elsket selv om situasjonen rundt ikke passer inn i den formen de fleste forventer. Så lenge hun er tilstede for ungene, og sørger for at alle deres behov er oppfylt, får fedrene styre seg selv. Man har aldri noen garantier, den flotteste mann man tror man har kjent i årevis kan vise seg å være en like stor likegyldig dritt som den man kjente noen dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...