Mrs Smutt & Smilende Skrevet 30. mai 2013 #4 Skrevet 30. mai 2013 Skål! Flott anledning til å feire. Feiring er fint!
frk Nilsen Skrevet 30. mai 2013 #5 Skrevet 30. mai 2013 Da er det lov med vin i dag også Da burde jeg drikke tidligere i uken ser jeg, får ta det igjen i kveld
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 30. mai 2013 #7 Skrevet 30. mai 2013 Kjenner jeg gleder meg til vin i morgen kveld. Er det et symptom på noe farlig?
frk Nilsen Skrevet 30. mai 2013 #8 Skrevet 30. mai 2013 Kjenner jeg gleder meg til vin i morgen kveld. Er det et symptom på noe farlig? Helt normalt!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 30. mai 2013 #10 Skrevet 30. mai 2013 Kjenner jeg gleder meg til vin i morgen kveld. Er det et symptom på noe farlig? Helt normalt! Puh.
ms.Pond Skrevet 30. mai 2013 #11 Skrevet 30. mai 2013 Hurra! Vin er det alltid en anledning for Jeg var litt for kjapt ute med vinglasset i kveld, og dermed var det gubben som måtte ut og jage kyr. Ettersom de holder på fortsatt kjenner jeg at jeg har litt dårlig samvittighet, men jammen er det godt å sitte inne også. Noen må jo passe på junior som ligger oppe og sover, og så må jeg sitte klar med en god whisky til gubben når han en gang kommer inn, og dulle litt ekstra med han. Det skal jo være kos å komme hjem etter en lang (!) arbeidsdag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå