Anonym bruker Skrevet 30. mai 2013 #1 Skrevet 30. mai 2013 Jeg er bare i uke 27, så det er i så fall alt for tidlig. Men har noen erfaring med vonde kynnere? Kommer i tak, og kjennes i korsryggen og magen. Har jo hørt at kynnere ikke skal være vonde, men det er altså disse. Ikke kjempevonde, men kan sammenlignes med takvise menssmerter. Anonym poster: 20e2cd25b5d64d57463a5ee6d7faa0fd
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 30. mai 2013 #2 Skrevet 30. mai 2013 Er de regelmessige? Jeg har vært inne på sykehuset for mistanke om premature rier. De kan kjennes som vonde kynnere, men det er ikke lett å vite om de påvirker livmorhalsen. Ring føden/jordmor hvis du er usikker, det er mulig de vil ha deg inn for å sjekke livmorhalsen. Lykke til!
DaTuMa Skrevet 30. mai 2013 #3 Skrevet 30. mai 2013 Jeg har hatt vonde kynnere lenge. Fere ganger har jeg måttet legge meg ned og puste meg igjennom. Fikk beskjed av jordmor at så lenge de ikke var regelmessige eller ble vondere fornyer gang var det i orden. Premature rier øker i styrke og blir regelmessige sa hun. Jeg har hatt det sånn i ca 6 uker og alt er ihvertfall i orden hos meg. Det kan også være tegn på uvi, så det kan være lurt å sjekke ut.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2013 #4 Skrevet 30. mai 2013 Jeg kjente ikke forskjell på kynnere og rier. Kom til sykehuset med 7 cm åpning "bare for å ta en sjekk etter å ha hatt sterke kynnere i noen dager mens jeg har levd akkurat som før", og babyen var ute 25 minutter senere. Anbefaler deg å få det sjekket om du er i tvil. Anonym poster: 78f6dbc2649d1aa910c9b20d9dd9fdeb
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2013 #5 Skrevet 30. mai 2013 Takk for svar! De er ikke regelmessige, og heller ikke særlig langvarige. Har hatt tre-fire siste timen. Har hatt mye kynnere tidligere i svangerskapet også, så det er vel kanskje det det er. Prøver å legge meg litt nå, og blir de vondere så ringer jeg. Skal uansett på kontroll i morgen. Anonym poster: 20e2cd25b5d64d57463a5ee6d7faa0fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå