Gå til innhold

Kan ikke drikke noenting, det renner igjennom med det samme :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt det sånn lenge. Drikker jeg et glass vann, så kan jeg ikke dra noen plass rett etterpå for glasset med vann skal ut igjen med det samme :/ Noen dager er verre enn andre.

Idag er en spesielt ille dag.. Har ikke drukket mye føler jeg, men har likevel tissa nå 6 ganger siden jeg sto opp.. og da med full blære og mye urin som kommer.. Kan gå på do, også 15 min senere er blæra full igjen..

Hva kan gjøre dette da?? Har hatt det sånn i flere år.

Anonym poster: 88c7c9add7ef5de1c09a1ed5bd7678be

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du sjekket nyrer og blodsukker?

Jeg kan lett bli slik forresten, om jeg ikke drikker nok. Da svir det også litt.

Anonym poster: a8ead7a5a0811316e6ba85ce668827eb

Skrevet

Skulle egentlig vært å handlet mat nå, men jeg vet at jeg ikke rekker å handle og komme meg hjem igjen uten å måtte på do underveis.. :(

Skal sjekke bls hos ei venninne etterpå, men tror ikke det er det. Har en sykdom som kanskje kan bidra til at det er sånn.. Men uansett fryktelig hemmende!

HI

Skrevet

Skulle egentlig vært å handlet mat nå, men jeg vet at jeg ikke rekker å handle og komme meg hjem igjen uten å måtte på do underveis.. sad.png

Skal sjekke bls hos ei venninne etterpå, men tror ikke det er det. Har en sykdom som kanskje kan bidra til at det er sånn.. Men uansett fryktelig hemmende!

HI

Ja, det kan jeg forstå. Kanskje snakke med legen din om du har overaktiv blære? Da kan du få medisiner for det :)

Skrevet

Ja skal gjøre det.. Takk for svar.. Imens sitter jeg her å venter på at "anfallet" skal gi seg så jeg får handlet. ;)

HI

Skrevet

Ja skal gjøre det.. Takk for svar.. Imens sitter jeg her å venter på at "anfallet" skal gi seg så jeg får handlet. wink.png

HI

Lykke til ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...