Anonym bruker Skrevet 30. mai 2013 #1 Skrevet 30. mai 2013 Alle sier at mannen kommer når man minst venter det. Jeg ser ingen mann jeg. Har prøvd nettdating, det orker jeg ikke mer. Jeg har vært på byen og er ferdig med det. Ingen av mine venner er flinke til å introdusere sine venner for hverandre. Jeg har gitt opp. Klarer meg selv, men det er noe som er vanskelig alene, feks å komme inn på boligmarkedet eller feks nå som ferietiden nærmer seg, å få alt til å gå opp. Jeg klarer å få hverdagen til å gå rundt, trives i mitt eget selskap, gjør alt av huslige oppgaver selv, er mamma og pappa for barnet mitt og vi har det veldig fint. Men er lei av "sympati" fra andre om at jeg er alene og som sier at mannen er rett rundt hjørnet. Ja, da får jeg bare vente til han banker på, for jeg vet ikke hvor jeg skal finne han! Anonym poster: dd61f88bf23400c870cadd1cfcd57a1f
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2013 #2 Skrevet 30. mai 2013 Jeg ga helt opp jeg, så for meg et liv alene... Etter 4 år uten noe kontakt med menn, så møtte jeg en koselig mann, helt tilfeldig, tenkte på han som potensiell venn, men nå er vi da samboere, snart gifte oss, og har 2 barn sammen Anonym poster: c15ed25a7ad98a5bb31b8ab5fd8ba722
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå