Gå til innhold

Koselig sted for venninnekveld i Oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei damer! Tenkte jeg kunne spørre her inne for å få tips til hvor jeg og ei venninne kan møtes for litt skravlings og vin imorgen kveld. Vi er begge 38 år og småbarnsmødre så det er lite vi frekventerer Oslo by, og selv om jeg er ganske godt kjent i byen forandrer utelivsscenen seg ofte har jeg inntrykk av.

Stedet bør være ganske sentralt i forhold til tog og bane, ikke for brunt men ikke for "posh" heller, gjerne livat men ikke med så høy musikk at vi ikke kan føre en samtale.

Noen forslag anyone?

Anonym poster: a0322f4157c71bbb4fa461b1f5a9f103

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bar Boca! Evt Aku Aku rett ved. Eller Parkteatret. Eller Lompa/Pigalle.

Bar Vulkan ved Mathallen er også fint, men det er litt mer fancy.

Skrevet

Eller tapas på Delicatessen ... namnenam :)

Skrevet

Ja, jeg tenkte på Delicatessen, men vet det er veldig populært og kan være vanskelig å få bord en fredagskveld. Men da er vi jo ikke så langt unna Bar Boca, Aku Aku har jeg aldri hørt om men Grünerløkka er vel et ganske sikkert valg med mange muligheter!? :) Takk!

Anonym poster: f8e0abf86b46974b63e29b784044ae58

Skrevet

Rust helt nederst i Hegdehaugsveien, bak Lorry. Koselig, kjempestor uteservering som er koselig i fint vær, ikke biltrafikk forbi, nydelig tapas og annet digg på menyen. Have fun! :-)

Skrevet

Rust ja, der har jeg vært for 10 år siden (føles ihvertfall sånn!) og det var koselig, hadde glemt det! Visste vel at jeg kunne få noen tips og vekke til live noen ideer her inne! Gleder meg til å forlate huset uten barn under begge armer og drikke vin i godt selskap! :)

HI

Anonym poster: f8e0abf86b46974b63e29b784044ae58

Skrevet

Vi ender som regel opp på sir winston.

Anonym poster: ddd824f6296612243275bbbb52422139

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...