Anonym bruker Skrevet 30. mai 2013 #1 Skrevet 30. mai 2013 Jeg synes jeg er blitt for lys i håret, etter endel striping, og vil litt nærmere min naturlige farge. Er nå ca som Cameron Diaz, en 9'er kanskje? Kan jeg bruke en Wella Color Fresh 8/0 for å dempe det aller lyseste og overgangen til etterveksten, eller blir det bare matt og grått? Hva kan jeg ellers gjøre for å bli litt mørkere, men ikke for mørk? Vil tro jeg er en 8'er naturlig. Håper noen kan svare! Anonym poster: a56f05447007661dbf062e3b0a1ac766
MissZanta Skrevet 30. mai 2013 #2 Skrevet 30. mai 2013 Da tar du noen mørkere striper i tone 8, husk å ha litt røde pigmenter for å unngå å bli grønn. Color fresh vil ikke gi noe veldig utslag på fargen din. Color fresh er slik som navnet tilsier en forfriskning til fargen og slipper i løpet av ca 3 vask. Ville heller tatt en mini color, men der må du likevel ha noe med rødpigmenter for å unngå å bli grønn eller bruke ask farge og bli litt mørkere og kaldere.
DaTuMa Skrevet 30. mai 2013 #3 Skrevet 30. mai 2013 Ville tatt mørke striper. Aner ikke noe med nummer da jeg går til frisøren selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå