Gå til innhold

Siden dette med trening er så i vinden for tiden,

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det mulig å bli slankere og mer "fit" uten å telle kalorier eller gå på en spesiell diett?

Jeg spiser lite karbs selvom jeg ikke akkurat går på lavkarbo(blir som regel kanskje et rundstykke til en salat til lunsj når jeg er på jobb, men ellers litt proteiner. Veldig glad i kesam med diverse. Bruker Stevia som sukkererstatning hvis jeg bare mååå ha noe søtt.

En typisk frokost for meg er gjerne en smoothie med kokosolje, bringebær,blåbær og banan, med litt proteinpulver av noe slag feks. Kommer litt an på hva jeg har for hånden. Evt en proteinshake.

Middag er gjerne kylling eller svin, filet begge deler. med grønnsaker og enten ris/pasta eller poteter. Jeg sørger alltid for å spise lite av karbene(ris, pasta) og spiser mer grønnsaker og evt kyllingfilet.

Kveldsmat er gjerne en halv boks kesam med noe digg oppi. Som cottage cheese, fun light, kakao med stevia og lignende.

Jeg aner ikke hvordan dette er kalorimessig og spiser porsjoner til jeg er mett, og trener hardt 2 ganger i uka. Det er det jeg rekker. Min hensikt med dette er å bli sterkere, og slankere, ikke nødvendigvis å gå så mye ned i vekt selvom dette ville vært en stor fordel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du spiser til du er mett kan du gå ned i vekt, men det komme ann på når du er mett. Ikke godt for oss å si.

Anonym poster: be3119704b9b77683d473eea5768822a

Skrevet

Maten du spiser er jo veldig bra, men det er vanskelig å si noe når man ikke vet mengden. Derfor er veiing av mat og kaloritelling så effektivt, for da har du stålkontroll på hva du får i deg. Slanking er jo egentlig et ganske enkelt regnestykke: kalorier inntatt og kalorier forbrent skal komme i minus :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...