Anonym bruker Skrevet 30. mai 2013 #1 Skrevet 30. mai 2013 Jennifer Aniston må da være noe av det vakreste som finnes? Og om hun har hatt kirugisk hjelp er det ihvertfall nydelig gjort, hun ser helt naturlig ut - i motsetning til eks-kollega Courtney Cox som ser ut som hun hører til i et skrekkkabinett. http://www.kjendis.no/2013/05/29/kjendis/jennifer_aniston/film/hollywood/were_the_millers/27419175/ Anonym poster: 3d6f1a779b255310b32b1830b491e60b
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2013 #2 Skrevet 30. mai 2013 Bahh. Hun er nydelig. Anonym poster: 2b974c99f89d0fc4a8036bf3f7cb3c6f
Elsker livet Skrevet 30. mai 2013 #3 Skrevet 30. mai 2013 Jeg syns hun er nokså normal selv om hun har en fit kropp.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2013 #4 Skrevet 30. mai 2013 Normal ,med trent kropp. Anonym poster: 14726d7fe18d97900fca3027f097af15
Helene Harepus Skrevet 30. mai 2013 #5 Skrevet 30. mai 2013 Jeg er enig i at Jennifer Aniston ser flott ut. Jeg ville allikevel ikke sagt at Cox ser dårlig ut, hun er dessuten 5 år eldre enn Aniston.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2013 #6 Skrevet 30. mai 2013 Hun er flott. Men Halle Berry er flottere. Og hun har født barn. Det har ikke Jennifer. Anonym poster: 830f869bc8dba36ef09897666bbf82c8
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 30. mai 2013 #7 Skrevet 30. mai 2013 Sier meg enig med forrige taler Jennifer har ikke født barn. Men dama ser smashing ut, det skal hun ha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå