Gå til innhold

Ich bin kåd on das fleskekvinne:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etwart est nicht reit mit folken!

Ich bin lachen!! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahaha åh das tårer triller!

Skrevet

Idiot

Anonym poster: c399f35dc2c4c09bb8cf9e0f9f505ac3

Skrevet

Pech und Schade! Ihre Deutschkenntnisse sind unheimlig arm. Ich Bekomme Schmerzen in meinem Herzen und ich sterbe ein bischen in meiner Seele. Was haben sie im Deutschunterricht in der Schule gemacht?

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Altså imens du hisset deg opp i natt, så sov jeg.

Jeg sier klart fra om at dette er tøys fordi det ble så mye trolling i går;)

Irriter deg du som gidder.

Hadde du evt vært oppegående nok til å skjønne at dette ikke er korrektskrevet TYSK, så hadde du kanskje tatt spøken og humoren du og.

Men ikke din skyld at du ikke visste bedre, og deilig humor er ikke forbeholdt alle.

God sommer (frisk;)

Hvor i alle dager står det at jeg irriterer meg? Du trekker dine egne konklusjoner skjønner jeg. Synes det er komisk at du postet dette innlegget like etter det andre. Du prøver å være morsom, du skal ha for forsøket.

At du oppriktig tror at jeg ikke skjønte dette var køddetysk og tillater deg å kalle en fremmed dum via nett er bare feigt og sørgelig.

Sier ikke mer.

Men god sommer til deg. Håper virkelig du får det fint.

Anonym poster: c5c7aad8bb9f11d2e5ebfc99d23814f4

Og hvor står det at hun kaller deg dum? Du trekker dine egne konklusjoner selv, skjønner jeg... wink.png

Anonym poster: dec53274578e85953c1ac4bf5b4a5ae5

Hun uttrykker helt klart at hun synes jeg ikke er oppegående. Lite oppegående kan tolkes i retning av dum.

Og at du uff'er deg, og skriver du synes det er pinlig osv, kan helt klart tolkes i den retning av at du har hisset deg opp og blitt irritert.

Og hvorfor uff'er du deg egentlig slik? Dette var jo bare morsomt!

Irriterer meg overhode ikke. Hun må bare holde på. Men særdeles komisk ble det når det er åpenbart et forsøk på å etterligne svenskeinnleggene.

Det mest komiske her er jo deg :D

Så gøy når spøken går rett over hodet på noen, som i tillegg er så selvhøytidelig :P

Selv om det var høyst ufrivillig fra din side var det dine kommentarer jeg lo mest av :)

Skrevet

Pech und Schade! Ihre Deutschkenntnisse sind unheimlig arm. Ich Bekomme Schmerzen in meinem Herzen und ich sterbe ein bischen in meiner Seele. Was haben sie im Deutschunterricht in der Schule gemacht?

Hhahaha atte hva sadu??

Skrevet

Idiot

Anonym poster: c399f35dc2c4c09bb8cf9e0f9f505ac3

Ja, ich bin aine über krånidiåt:D

Skrevet

Hhahaha atte hva sadu??

Oversatt til norsk: "Synd og skam! Deres tyskkunnskaper er veldig dårlige. Jeg får vondt i mitt hjerte og dør litt i min sjel. Hva gjorde dere i tysktimene på skolen?"

;)

Skrevet

Hhahaha atte hva sadu??

Oversatt til norsk: "Synd og skam! Deres tyskkunnskaper er veldig dårlige. Jeg får vondt i mitt hjerte og dør litt i min sjel. Hva gjorde dere i tysktimene på skolen?"

;)

Sov? :P

Anonym poster: 9ac6e5014fca1b2043025479af297fda

Skrevet

Hhahaha atte hva sadu??

;)

Ah, aber in der Schule mussten wir selbst übersetzen, und konnte nicht mit Übersetzungsprogramme von Google fummeln.

Eller oversatt til norsk:

Ah, inn der skulle murstenen vi selger settes ubarbert, og kontre midt i Nietche von Googles ubarberte fumleprogram.

Skrevet

Hhahaha atte hva sadu??

;)

Google translate????? Hehe:)

Hvis ikke så er det jo godt at noen er litt dyktigere enn meg på det faget... valgte forresten praktisk prosjektetarbeid på ungd.skolen, haha!

Hadde ett år med spansk da, på videregående; )

Skrevet

Hhahaha atte hva sadu??

;)

Ah, aber in der Schule mussten wir selbst übersetzen, und konnte nicht mit Übersetzungsprogramme von Google fummeln.

Eller oversatt til norsk:

Ah, inn der skulle murstenen vi selger settes ubarbert, og kontre midt i Nietche von Googles ubarberte fumleprogram.

Haha okei? Hahaha

Dette ble jo en morrotråd:D

Herregud for en humor 0_0

Skrevet (endret)

Ich bin ein Wienerschnitzel und mein Schwiegermutter ist ein Sporhund aus Düsseldorf und ich habe einen Pfifferling in meiner Hosentasche :D

Endret av MammantilNurket
Skrevet

Ich habe Seuerkraut im meinem Lederhosen!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...