Gå til innhold

Hvordan skaffe seg bosted så billig så mulig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På grunn av depresjon har jeg fallt helt ut av systemet med tanke på jobb og utdanning for lenge siden.

Er nå alenemor og står som jobbsøker hos NAV. Er under utredning hos en psykolog som ikke ser ut til å ta depresjonen min alvorlig så jeg vil bytte.

Depresjonen min har nå tatt sånn overhånd at jeg er en elendig alenemor. Er mye syk, lei meg, utålmodig og glefsete. Setter jeg meg ned så sovner jeg.

Jeg og barnefar har derfor bestemt oss for at det kanskje er best å flytte sammen for å være to om barnet og de daglige oppgavene.

Men nå er det desverre sånn at vi egentlig ikke har råd til det. Jeg mister jo pengene mine om vi flytter sammen. Å leve på hans bittelille inntekt blir veldig vanskelig. Så, hvordan skaffe seg ett sted å bo på så billig som mulig?

Hvordan leve så billig som mulig?

Vi tåler å ikke leve i luksus, det er vi begge vant med fra før. Men her blir det snakk om å ha veldig lite å leve for.

Anonym poster: dd7b31d7ef35481f0f3095aac301788d

Videoannonse
Annonse
Gjest meg&mini
Skrevet

Kjære deg!

Dersom du ikke fornøyd med psykologen din så ber du om henvisning av legen din til å få en ny.

Det er superviktig at du får hjelpen du fortjener og har krav på:) Spesielt for barnet ditt også..

Går du på medisiner?

Er du flink til å bevege deg....? Fysisk aktivitet er veldig bra for depresjonen og er ofte en del av behandlingen.

Jeg vet ikke hvor du bor, eller hvor mye dere kan betale i mnd.

Dere kjenner vel ikke noen som leier ut en sokkelleilighet? Dere kan kanskje sette inn en annonse i lokalavisen om de har leserens markeds side, eller hva jeg skal kalle det:)

Ta deg en tur på NAV og hør med de.. Du har i hvertfall pengene dine en mnd etter at han har flyttet inn.

Og ring legen! I morgen!!

Ønsker deg masse lykke til og håper du får skikkelig hjelp snart:)

Storklem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...