Anonym bruker Skrevet 29. mai 2013 #1 Skrevet 29. mai 2013 Gutten min spiser lite og ofte. Mye tull med ammingen. Plutselig spenner han ryggen og slipper taket på puppen. Kan gå fra å spise til å gråte hyterisk, for så å spise videre. Gulper ofte og svelger det. Kastet opp 2-3 ganger bare. Soving er et mareritt. Han ligger og vrir seg og gråter. Gråter en del i søvne. Spenner seg veldig, ser ut som en banan/halvmåne sånn som han vrir seg. Leste om stille reflux på nettet. Noen med erfaring? Ville dere kontaktet helsestasjon/lege eller avvente det til neste kontroll som er om 2 uker ? Gutten er 2 mnd. Anonym poster: d9fedafe215d9feb3f0b3e522acb0dcc
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2013 #2 Skrevet 30. mai 2013 Ingen andre som hsr opplevd dette?? Anonym poster: d9fedafe215d9feb3f0b3e522acb0dcc
<3 2G <3 Skrevet 30. mai 2013 #3 Skrevet 30. mai 2013 Har ikke opplevd det men hadde kontaktet lege nå.
Snart mamma <3 Skrevet 30. mai 2013 #4 Skrevet 30. mai 2013 Har du sjekket om han kan være litt "skeiv"? Les litt om kiss på nettet! Viløe ikke ventet i to uker med å ta tak i dette! Ring en manuellterapeut som behandler barn bare for å sjekke at ikke det er noen låsninger. Dette er gratis, og uansett lurt å sjekke. Gutten min har hatt både kiss og refluks, send meg gjerne en pm om du lurer på no! Må løpe på jobb nå
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2013 #5 Skrevet 30. mai 2013 Får babyen låsninger "over natta"? Han har ikke vært plaget før han ble 6-7 uker... Anonym poster: d9fedafe215d9feb3f0b3e522acb0dcc
Honningmelon Skrevet 30. mai 2013 #6 Skrevet 30. mai 2013 Jenta mi har hatt stille refluks. Enden på visa ble at vi ble innlagt på sykehus med jenta som var 2 mnd gammel. Hun hadde totalt matnekt, så hun måtte få sonde. Jeg måtte sloss med legene på sykehuset for å få de til å se på muligheten for stille refluks. Det varvtil slutt observasjon sykepleierene gjorde av jenta mi som overbeviste dem. Hun hadde sonde en mnd, men mat var et mareritt til hun var 1 1/2 år. Nå er hun 2 år og er sannsynligvis kvitt refluksen, men vi har fortsatt utfordringer når det gjelder mat. Så mitt råd er, ta tak i det før det ender med total matnekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå