Gjest Sekretøsa Skrevet 29. mai 2013 #1 Skrevet 29. mai 2013 Hver eneste kveld får jeg mark i beina. Vet ikke hvor jeg skal gjøre av de eller noe. Ingen stillinger er behagelig, og jeg ligger bare å kaver i sofan. Enda et fenomen fra den gravide verden jeg ikke har blitt fortalt?
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2013 #2 Skrevet 29. mai 2013 Jeg har det akkurat likt. Er 19 uker på vei Anonym poster: eb44ebc5655280edfa49953ac70d142f
Tarssan Skrevet 29. mai 2013 #3 Skrevet 29. mai 2013 Hehe ja:) hos meg hjalp det med magnesium. Ellers er et kjerringråd å knyte ulltråd rundt anklene.
Gjest Sekretøsa Skrevet 29. mai 2013 #5 Skrevet 29. mai 2013 Ja se der. Enda noe jeg ikke var helt klar over. Ser ut som om jeg er en unge med mark et helt annet sted. Godt det kommer på kvelden da, så jeg fortsatt kan be ungene sitte pent
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå