Gå til innhold

rastløs i beina!!


Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hver eneste kveld får jeg mark i beina. Vet ikke hvor jeg skal gjøre av de eller noe. Ingen stillinger er behagelig, og jeg ligger bare å kaver i sofan. Enda et fenomen fra den gravide verden jeg ikke har blitt fortalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det akkurat likt. Er 19 uker på vei

 

Anonym poster: eb44ebc5655280edfa49953ac70d142f

Skrevet

Hehe ja:) hos meg hjalp det med magnesium. Ellers er et kjerringråd å knyte ulltråd rundt anklene.

Skrevet

Restless legs syndrome. Ikke noe særlig :(

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja se der. Enda noe jeg ikke var helt klar over. Ser ut som om jeg er en unge med mark et helt annet sted. Godt det kommer på kvelden da, så jeg fortsatt kan be ungene sitte pent :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...