Gå til innhold

Spørsmål til dere som er husvert

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns dere det er for sent at de som bor under dere setter på vaskemaskinen klokken 22.00? Det er eventuelt 40 graders vask så det programmet er vel kortere.

Hva med oppvaskmaskin?

Anonym poster: 81f0d19cb8d56c4c4ecf4bc901c4d25f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hadde jeg ikke reagert på.

Vaskemaskin går for meg som vanlig bo-og-leve lyd.

Selvfølgelig vasker man ikke hele natta, men en vask på kvelden må da være greit.

Anonym poster: 8fad7c86eaa1b163eb33987af30a166c

Gjest LA8PV
Skrevet

Nei, det hadde jeg ikke reagert på. Men må være bra lytt dersom de kan høre det?

Skrevet

De får selvsagt vaske klær når de vil :) Men vi hører ikke vaskemaskinen, her er godt isolert (sjelden vi hører noe i det hele tatt). Men det hadde ikke gjort noe OM vi hørte den.

Anonym poster: 4f7a98204c9978538d00d7dd14426231

Skrevet

Nei, det hadde jeg ikke reagert på. Men må være bra lytt dersom de kan høre det?

Jeg aner ikke hvor mye de hører opp egentlig,så godt mulig de ikke hører det en gang.

Anonym poster: 81f0d19cb8d56c4c4ecf4bc901c4d25f

Skrevet

Det bryr vi oss overhodet ikke om, oppvaskmaskinen i utleiedelen vår er ekstremt stillegående og vaskemaskinen som leietaker selv har tatt med seg står slik plassert at vi kun hører den i rom hvor vi uansett sjelden er på kveldstid.

Vil si det kommer an på både lydnivå, isolasjon og plassering i forhold til soverom / oppholdsrom i utleiers del.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...