Gå til innhold

Da da kan jeg ikke gjøre mer.

Anbefalte innlegg

Gjest Nerdens'mus
Skrevet

Jupp oppgave min er levert det ble rekker og vin til middag og jeg er full.

Tipper på en midt på treet karakter og kjenner på det at jobb skal bli godt.

Syns krangle har ært dødt de siste dager og konkluderer med at dere har nytt solen jeg fortsatt må observer. Må rydde etter lab i morgen og fredag er det begravelse til gubbens gammeltante. Så ligging i solen blir stadig skjøvet fremover i tid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med overstått, godt jobba! Forhåpentligvis mer sol i Sikte :)

Skrevet

Gratulerer med fullført :)

Nyting av sol førte til smerte her i gården... Var så flink til å passe på smøring av guttungen at jeg glemte meg selv. Er fortsatt tilnærmet selvlysende på ene siden, og venter i spenning på blemmer og flassing.

Skrevet

Gratulerer så masse med vel overstått! Vin og reker er deg vel unt du har jobbet hardt og vært flink! :)

I følge værmeldinga er det varmebølge i to uker til, så du rekker nok en tur ut i finværet etterhvert :)

Hvis det er noen trøst har jeg stått inne og sett ut på sola i hele dag. Sett på solbrune mennesker som kommer inn for å kjøle seg ned (for så å bli skuffet over at det tross alt var 27 grader innendørs og "bare" 26 på utsiden. Hvem tenker over at man kan trenge aircondition i dette strøket?). Buhu, jeg synes synd på de.... ;) I morgen har jeg senvakt, så da skal jeg slikke litt sol på formiddagen og se hva alt fusset er med det ;)

Skrevet

Gratulerer! Bra levert.

Jeg har funnet en fin balansegang; jeg skriver ut artikler og leser dem ute i solen, og så sitter jeg inne og skriver.

Skrevet

Gratulerer! Savner studietiden når jeg tenker på den lettelsen som inntraff en gang i mai når eksamen var ferdiggjort og jeg hadde prestert det jeg kunne prestere.

Skrevet

Husker vakuumet etterpå. Gratulerer. Vel blåst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...