Gjest Nerdens'mus Skrevet 29. mai 2013 #1 Skrevet 29. mai 2013 Jupp oppgave min er levert det ble rekker og vin til middag og jeg er full. Tipper på en midt på treet karakter og kjenner på det at jobb skal bli godt. Syns krangle har ært dødt de siste dager og konkluderer med at dere har nytt solen jeg fortsatt må observer. Må rydde etter lab i morgen og fredag er det begravelse til gubbens gammeltante. Så ligging i solen blir stadig skjøvet fremover i tid.
bIomstre Skrevet 29. mai 2013 #2 Skrevet 29. mai 2013 Gratulerer med overstått, godt jobba! Forhåpentligvis mer sol i Sikte
valkyrien Skrevet 29. mai 2013 #3 Skrevet 29. mai 2013 Gratulerer med fullført Nyting av sol førte til smerte her i gården... Var så flink til å passe på smøring av guttungen at jeg glemte meg selv. Er fortsatt tilnærmet selvlysende på ene siden, og venter i spenning på blemmer og flassing.
ms.Pond Skrevet 29. mai 2013 #4 Skrevet 29. mai 2013 Gratulerer så masse med vel overstått! Vin og reker er deg vel unt du har jobbet hardt og vært flink! I følge værmeldinga er det varmebølge i to uker til, så du rekker nok en tur ut i finværet etterhvert Hvis det er noen trøst har jeg stått inne og sett ut på sola i hele dag. Sett på solbrune mennesker som kommer inn for å kjøle seg ned (for så å bli skuffet over at det tross alt var 27 grader innendørs og "bare" 26 på utsiden. Hvem tenker over at man kan trenge aircondition i dette strøket?). Buhu, jeg synes synd på de.... I morgen har jeg senvakt, så da skal jeg slikke litt sol på formiddagen og se hva alt fusset er med det
Anne-B. Skrevet 29. mai 2013 #5 Skrevet 29. mai 2013 Gratulerer! Bra levert. Jeg har funnet en fin balansegang; jeg skriver ut artikler og leser dem ute i solen, og så sitter jeg inne og skriver.
Iiiiik Skrevet 29. mai 2013 #6 Skrevet 29. mai 2013 Gratulerer! Savner studietiden når jeg tenker på den lettelsen som inntraff en gang i mai når eksamen var ferdiggjort og jeg hadde prestert det jeg kunne prestere.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 29. mai 2013 #7 Skrevet 29. mai 2013 Husker vakuumet etterpå. Gratulerer. Vel blåst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå