Anonym bruker Skrevet 29. mai 2013 #1 Skrevet 29. mai 2013 Jeg har en fot som mildt sagt lever sitt eget liv, nå har den hovnet opp og det er dermed ikke særlig godt å bruke sko. Den har vært slik en stund, dermed har treningen (annet enn rockeringen og manualer for armene) utgått. Er det noen som har tips om trening som verken innebærer sko eller stor belastning på bena? Og ja, jeg har bestilt legetime Anonym poster: fdf9c32263ce186d3e64467fc7692bb8
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2013 #2 Skrevet 29. mai 2013 Svømming Padling Roing (romaskin) Anonym poster: faec50a6c70a683681b9f451da366a05
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2013 #3 Skrevet 29. mai 2013 Er allergisk mot klor, og padling vet jeg ikke helt hvordan jeg skal få gjennomført, men romaskin var lurt! Takk:) Noen fler? HI Anonym poster: fdf9c32263ce186d3e64467fc7692bb8
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2013 #4 Skrevet 29. mai 2013 Ville vel ikke satt i gang med så voldsomt mye trening før du har funnet ut av hvorfor foten er som den er.. Ikke for å skremme deg men i verste fall kan det jo være en blodpropp og den kan lettere løsne med mye aktivitet... Ikke helt heldig om den ender opp i hjerte, lunger eller hode gitt.. Anonym poster: 980459aa0e7240fa44ccfdd2cb74e2de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå