Anonym bruker Skrevet 29. mai 2013 #1 Skrevet 29. mai 2013 Blir det noe ut av det? Er det noe poeng i det liksom? Anonym poster: 91f7ac7632cec1f275c07d5c4df9818e
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2013 #2 Skrevet 29. mai 2013 Er alltid et poeng i å trene enten det er en eller flere ganger i uka. Kroppen skal du ha resten av livet... Anonym poster: 9a3942a37dc0645418fb5debbf9bcb70
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 29. mai 2013 #3 Skrevet 29. mai 2013 lite er bedre enn ingenting, så det er absolutt et poeng for å få bedre helse. Men det vil gjøre lite for å bygge muskler eller kondis.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2013 #4 Skrevet 29. mai 2013 Litt er bedre enn ingenting, men du får ikke stor fremgang på styrke eller konsisjon før du øker til 2-3 økter i uka. Med 4 økter får de fleste som ikke har trent mye og lenge, stor fremgang. Anonym poster: 2d98a8573739ae020f930919f49458ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå