Gå til innhold

Trening 1 gang i uka. ..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir det noe ut av det? Er det noe poeng i det liksom?

 

Anonym poster: 91f7ac7632cec1f275c07d5c4df9818e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er alltid et poeng i å trene enten det er en eller flere ganger i uka. Kroppen skal du ha resten av livet...

 

Anonym poster: 9a3942a37dc0645418fb5debbf9bcb70

Skrevet

lite er bedre enn ingenting, så det er absolutt et poeng for å få bedre helse. Men det vil gjøre lite for å bygge muskler eller kondis.

Skrevet

Litt er bedre enn ingenting, men du får ikke stor fremgang på styrke eller konsisjon før du øker til 2-3 økter i uka. Med 4 økter får de fleste som ikke har trent mye og lenge, stor fremgang.

 

Anonym poster: 2d98a8573739ae020f930919f49458ab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...