Gå til innhold

Dere som har vaskehjelp....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye betaler dere? Hvor lang tid, hvor stort hus har dere?

Har "bestilt" meg det nå. Skal betale 600kr gangen. Hun regnet med å bruke 2 timer. Har 3 soverom, 2 stuer, 2 bad og kjøkken. 120 Kvm.

Høres det ut som en grei pris?

 

Anonym poster: b691e4d1735b8d629efc477e291f6165

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvit vaskehjelp?

Det var dyrt. Vet om noen som betaler 350 kr pr gang. Hun bruker ca 1,5 timer på et 250 kvadrat stort hus. Men det er kun gulvvask. Ikke noe annet.

 

Anonym poster: 9a7b0c2988447e52b4974cca2e70505f

Skrevet

300 kr timen som vaskehjelp var ekstremt godt betalt. her betales 500 per gang, vasker hver 14 dag og bruker ca 3-4 timer per hus.

Skrevet

Vi har hatt "hvit" vaskehjelp, betalte 280kr timen. Vi har et 160m2 stort hus. Hun brukte 4 timer hver 14 dag. Med andre ord ca 1130 kr gangen. Er glad for at vi brukte en vaskehjelp som vi vet betaler skatt, og syntes absolutt hennes arbeid var verdt pengene.

 

Anonym poster: 65a38009741f20b7a3fa82768b2b0286

Skrevet

Jeg tar 350 pr time når jeg vasker, og jeg har fullt opp så ja folk betaler godt får å slippe å vaske selv.

 

Anonym poster: e22c5404c5c87c8379fecc1c5cdaf88f

Skrevet

Betaler 600,- pr gang. Har hus på over 400m2 med 4 bad, 7 soverom, to stuer mm. Bruker ca 4,5 t.

 

Anonym poster: 0c79f16fa55faf983a5d38b900fae7f2

Skrevet

Vi har ca 160 kvm. Vi betaler 800 kr pr gang, hun vasker 2-3 timer. Hun tar gulv, støvtørking, hele badet, under sofaputene, alle overflater (bord osv). Selvfølgelig hvitt. Betaler de 1600 kronene i mnd med glede :)

 

Anonym poster: bcc6d2b63f4a7360af2caa21f6d9ad14

Skrevet

350,-/time

Har to timer annenhver onsdag.

Hvit vaskehjelp.

 

Svindyrt! Men uunnværlig, digger det etter at det er ferdig. Tørker også støv.

 

Anonym poster: 7abbd8f8f4a0469076965a2d9dd70f1e

Skrevet

Takk for svar. Hun skal vaske bad og kjøkken og alt sånt i tillegg til gulvene. Usikker på om det blir støvtørking, det spurte jeg faktisk ikke om. Men regner med jeg blir fornøyd.

 

HI

 

Anonym poster: b691e4d1735b8d629efc477e291f6165

Skrevet

Vi bruker Citymaid. To personer vasker 117 m2 i litt over en time for ca 1200,- per gang. Vi har de annenhver uke.

 

Det høres ut som mange betaler veldig lite. Regner med dere ikke betaler kontant. ;)

 

Anonym poster: 0dce6fe4b85ae7469dbdc8ab19c9fa78

Skrevet

300 kr timen som vaskehjelp var ekstremt godt betalt. her betales 500 per gang, vasker hver 14 dag og bruker ca 3-4 timer per hus.

Det er jo ikke ekstremt godt betalt! 10,2 % feriepenger, 5,1-14,1% arbeidsgiveravgift, 25%mva, skatt, utstyr og forsikringer/pensjonssparing - ikke så fryktelig mye igjen av 300kr/timen da!

 

Anonym poster: f383750854b2d85483095ec384af8725

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...