Anonym bruker Skrevet 29. mai 2013 #1 Skrevet 29. mai 2013 Må man faste før planlagt KS? Hvis jeg ikke får spist så blir jeg så kvalm også spyr jeg. Kan spy mengder med magesyre da, og ser ikke at det er så mye bedre å evt inhalere enn matrester. Spiser jeg blir jeg mest sannsynlig ikke kvalm heller. MÅ man faste? Isåfall er jeg redd det blir det verste med hele KS... Er det vanlig å spy under KS? Går det i det hele tatt ann når man ligger bedøvet på ryggen? Uff, alt man skal tenke på... Anonym poster: 35fdce612d9971926b69a169dd3bef36
DaTuMa Skrevet 29. mai 2013 #2 Skrevet 29. mai 2013 Snakk med sykehuset. Vet at noen har blitt innlagt kvelden før og fått næring intravenøst før ks fordi de har slitt med kvalmen
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2013 #3 Skrevet 29. mai 2013 Ja man må faste. I tilfelle komplikasjoner. Og noen blir skikkelig kvalme og kaster opp av blodtrykksfallet de fleste få etter spinalen er satt. Men vi har medisiner både mot kvalme og blodtrykksfall, så det pleier å ordne seg ganske raskt. Lykke til. Anonym poster: d3d6962d1f3d1d892931f46e67df69e7
You can call me Dårris Skrevet 29. mai 2013 #4 Skrevet 29. mai 2013 Jeg har fått beskjed om å faste fra klokken 12 kvelden før KS, men kan drikke frem til et par timer før. Sist fikk jeg ikke drikke heller, ikke engang pusse tenner!! Det var fælt, men så lenge jeg får drikke litt så overlever jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå