Anonym bruker Skrevet 29. mai 2013 #1 Skrevet 29. mai 2013 Slutter aldri å la meg overraske over hva kristne føler det er greit å be til Gud om. Jeg ville tenkt litt sånn, la oss vente til det er skikkelig krise før vi forstyrrer Han. La oss ikke bry Han om alle de småbagatellene la Han konsentrere seg om krig , fred og sult osv. Men Neida ! Ser og hører mine kristne be om alt mulig! Litt forkjølet? Be Gud om hjelp ! Hilsen forvirret ateist! Anonym poster: 3f03a044278ca281e44a4518bc7750a8
Gjest Antarctica Skrevet 29. mai 2013 #2 Skrevet 29. mai 2013 Når du ser hvordan Han ordner opp med krig og sult og sånn, så skjønner du fort at det spiller liten rolle om du ber eller la være...!
Rivjernet Skrevet 29. mai 2013 #3 Skrevet 29. mai 2013 Når du ser hvordan Han ordner opp med krig og sult og sånn, så skjønner du fort at det spiller liten rolle om du ber eller la være...! Haha:) signerer denne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå