Gå til innhold

Tips til noe jeg kan bruke bananer til?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen bananer jeg skulle fått brukt. Trenger oppskrift på noe barnevennlig å bruke de til :)

Anonym poster: 7064996652df802b30435a17442fa617

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bananbrød er godt, har ikke oppskrift her, men det ligger mange på nett :)

Skrevet

Om du har noe annen frukt eller bær i tillegg, kan du kjøre det sammen i en stavmikser med litt vann og fryse ned til is :)

Anonym poster: f725ef2e329aca7cd07cd9d651e2db70

Skrevet

Bananbrød!

Kjempegodt, holder seg ferskt lenge og er veldig pop her i huset iallfall:)

Skrevet

Smoothie - har ingen oppskrift, men litt frosne bær, litt banan, litt vaniljeyogurt og litt eplejuice i blender.

Grillet banan - la skallet være på og skjær langsmed den ene siden av bananen og ha kokesjokolade nedi, legg på grillen til sjokoladen er godt smeltet (du kan pakke det i aluminiumsfolie, men du må ikke gjøre det), spis sånn den er eller server med is til.

Anonym poster: 6c8692033bb9cd6a82ece49f930cc5d7

Skrevet

banan vaffel :-D det er kjempe godt. mos bananer og visp i røra. litt klumper gjør ingenting.

banankake- google oppskrifter

banan muffins. ha banan i muffinsrøra. godt både med sjokolade og vanilje.

Skrevet

Jeg kuttet bananer i skiver og puttet i fryser og nå og da tar jeg de opp for å lage smoothie :)

Skrevet

Banankake. Se oppskriften på detsoteliv.no. smaker som krydderkake. Kaken kan også fryses ned.

Evt så kan du kutte bananen i skiver og fryse ned så kan du ta opp litt og litt til smoothie

Anonym poster: 789d2272246de1990a326942d6e84a72

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Bananpannekaker (lag røre som vanlig, tilsett like mange bananer som egg)

Del bananene i 2, del opp grill spyd i passe store biter og stikk inn i de, og frys, vi fikk det når vi var små, som erstatning for is på sommeren, og elsket det :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...