Anonym bruker Skrevet 29. mai 2013 #1 Skrevet 29. mai 2013 Har noen bananer jeg skulle fått brukt. Trenger oppskrift på noe barnevennlig å bruke de til Anonym poster: 7064996652df802b30435a17442fa617
valkyrien Skrevet 29. mai 2013 #2 Skrevet 29. mai 2013 Bananbrød er godt, har ikke oppskrift her, men det ligger mange på nett
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2013 #3 Skrevet 29. mai 2013 Om du har noe annen frukt eller bær i tillegg, kan du kjøre det sammen i en stavmikser med litt vann og fryse ned til is Anonym poster: f725ef2e329aca7cd07cd9d651e2db70
Frigga Skrevet 29. mai 2013 #4 Skrevet 29. mai 2013 Bananbrød! Kjempegodt, holder seg ferskt lenge og er veldig pop her i huset iallfall:)
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2013 #5 Skrevet 29. mai 2013 Smoothie - har ingen oppskrift, men litt frosne bær, litt banan, litt vaniljeyogurt og litt eplejuice i blender. Grillet banan - la skallet være på og skjær langsmed den ene siden av bananen og ha kokesjokolade nedi, legg på grillen til sjokoladen er godt smeltet (du kan pakke det i aluminiumsfolie, men du må ikke gjøre det), spis sånn den er eller server med is til. Anonym poster: 6c8692033bb9cd6a82ece49f930cc5d7
Edelweis Skrevet 29. mai 2013 #6 Skrevet 29. mai 2013 banan vaffel :-D det er kjempe godt. mos bananer og visp i røra. litt klumper gjør ingenting. banankake- google oppskrifter banan muffins. ha banan i muffinsrøra. godt både med sjokolade og vanilje.
Trultemor85 Skrevet 29. mai 2013 #7 Skrevet 29. mai 2013 Jeg kuttet bananer i skiver og puttet i fryser og nå og da tar jeg de opp for å lage smoothie
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2013 #8 Skrevet 29. mai 2013 Banankake. Se oppskriften på detsoteliv.no. smaker som krydderkake. Kaken kan også fryses ned. Evt så kan du kutte bananen i skiver og fryse ned så kan du ta opp litt og litt til smoothie Anonym poster: 789d2272246de1990a326942d6e84a72
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 29. mai 2013 #9 Skrevet 29. mai 2013 Bananpannekaker (lag røre som vanlig, tilsett like mange bananer som egg) Del bananene i 2, del opp grill spyd i passe store biter og stikk inn i de, og frys, vi fikk det når vi var små, som erstatning for is på sommeren, og elsket det :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå