Gå til innhold

Webtrening! Noken som har prøvd?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har laga meg profil på webtrening.no

Og lurer på om det er fleire som har profil der, og som veit om ett bra program som funker på det irriterande sideflesket, eller 'lovehandles' om du heller vil kalle det det :)

 

Er såå masse bra innpå der, klara ikkje finne ut kva program eg vil ta, så blir sittandes å leite.. hehe.!

 

 

Gjerne del andre erfaringer frå det og, for her skal heile kroppen trenast! Men vil ha vekk det på sidene fort og effektivt ;)

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...