Gå til innhold

Hvordan er en god venninne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sittet og "evaluert" de siste årene av livet mitt, og kort oppsummert: sitter kun igjen med en venninne (som jeg går turer med, og sender sms med) , 3 jeg snakker med innimellom og kolleger...

Jeg kjenner at jeg savner det store sosiale nettverket jeg hadde før jeg ble sammen med samboeren min...

Jeg ønsker meg noen skikkelige venninner!

Jeg er midt i alderen som er høysesong for brylluper, og synes det sier sitt når jeg ennå ikke har vært i ett utdrikkningslag...

Jeg ønsker å endre dette, og bli en god venninne.

Hva er en god venninne for dere?

Hva skal jeg gjøre for å oppnå kontakt igjen..

Anonym poster: f3e9b5294255af5f00de85bb2be6869f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begynn på en idrett, treningsstudio. mødre til barn som du kansje har barn et sted med. bhg, skole.

Jeg fant ei her inne faktisk som jeg er blitt kjent med.

Anonym poster: 07e4794beab6b7719a528ef96290decb

Skrevet

Spør om å dra på shopping, invitere til middag en kveld, lage deg en klubb feks strikke/vin-klubb, dra på stranda med ungene, osv.

Anonym poster: f84963a730780fd29e444560b071f8d2

Gjest Antarctica
Skrevet

Invester tid og kjærlighet i den eller dem du vil være venn med. Tror mye koker bort i kålen selv om vedkommende personer liker hverandre. Hverdagene er det jo flest av, så ikke vent på ferien eller den perfekte søndageen før du ber noen hjem. Ta kontakt uten å vente på at det skal være andres initiativ.

Skrevet

Takk for tips.

Men når jeg så har tatt disse grepene og bedt inn til kaffe etc, hva prater man om og hvordan snakker man...

Jeg føler at jeg henger igjen på 14iss stadiet med baksnakking og rykteslenging :(

Ingen vil jo være venninne med noen som prater bak ryggen på deg når hun er sammen med andre.

Dette er jeg veldig veldig klar over, så de gangene jeg er i sosiale lag nå, så sitter jeg nesten kun å konsentrerer meg om hvordan de andre snakker, slik at jeg nesten faller ut....

Slik dere ser, så jobber jeg nå masse med dette, og ønsker å få en forandring

Anonym poster: f3e9b5294255af5f00de85bb2be6869f

• 1 måned senere...
Skrevet

Hvordan har det gått med deg?

Anonymous poster hash: d9066...eb6

Skrevet

Litt baksnakking hører med mellom venninner. Alle snakker litt negativt om noen av og til og alle blir snakket litt negativt omm noen ganger. Det er ingen krise.

Anonymous poster hash: 86320...6fc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...