Gå til innhold

Hvordan si ifra til samboer at jeg vet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

At han skriver "gris" til andre damer? Hvordan ta det opp?

Får ikke gjort det før enn på torsdag, da jeg ikke vil ta det over nett/tlf..

Anonym poster: 5ab81a72d88932224590d54a93b6204e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel egentlig ikke noe vits i å pakke det inn. Bare si at du vet og hva du føler rundt det.

Anonym poster: 6caf7a7131f9dbc8f3c7044c4816847a

Gjest yrild
Skrevet

Jeg ville sagt det rett ut. I tillegg til å si hva jeg syntes om det og hvordan vi skal finne løsninger.

Skrevet

Det er vel bare å legge fram bevisa og si det rett ut. Ingen grunn til å spare på kruttet. Men pass på at ikke ungene er tilstede. Stakkars min mann om han hadde holdt på sånn, sier jeg bare.

Anonym poster: 472a7c7dca068309fb728ee47f1f6af3

Skrevet

Han vet hvordan jeg er i forhold til det her, han har skrevet til flere at han ville se de, i bare undertøy, eller helst naken.

Og at han vil ligge å sove med ei, men da hadde hun ikke sovet med klær på..

Lurer på om jeg ikke er bra nok. Enda han sier at han aldri kunne fått en bedre, og det sist på mandag... og dette har han holdt på med i fler uker... Han spiller jo bare et skuespill... :(

Jeg stoler dårlig på folk fra før, men dette hjelper ikke på...

Anonym poster: 62ee5a0b040f2e009dff9ce342261a44

Skrevet

Det er ihvertfall ikke noe du skal måtte godta..

Skrevet (endret)

Han vet hvordan jeg er i forhold til det her, han har skrevet til flere at han ville se de, i bare undertøy, eller helst naken.

Og at han vil ligge å sove med ei, men da hadde hun ikke sovet med klær på..

Lurer på om jeg ikke er bra nok. Enda han sier at han aldri kunne fått en bedre, og det sist på mandag... og dette har han holdt på med i fler uker... Han spiller jo bare et skuespill... sad.png

Jeg stoler dårlig på folk fra før, men dette hjelper ikke på...

Du lurer på om du ikke er bra nok?! Det er HAN som ikke er bra nok!

Endret av nistepakka
Skrevet

Du er for god for ham, så du kan bare si du heller vil finne deg en du kan stole på og som ikke leker med andre sine følelser.

Anonym poster: bcab4dc16f37468e8162b6308eab56e1

Skrevet

La han finne kofferten sin pakket på trappa så skjønner han nok teiniga :P

Men helt seriøs DU er god nok, det erhan som er en dust og som ikke fortjener deg og din tilitt !!!!

Skrevet

Han er ikke bra nok for deg, du fortjener så mye bedre :)

Skrevet

Har dere barn? Hvis ikke ville jeg ikke giddet å henge rundt. Du har tilsynelatende dårlig nok selvtillit fra før, du trenger på ingen måte godta denne ekstreme mangelen på respekt fra en som er langt dårligere enn deg.

Skrevet

Jeg hadde gjort slik: funnet fram kofferten (tom) og skrevet en lapp med ca følgende: "denne blir fylt opp om du ikke slutter med grisepratet til andre damer. Det er svært respektløst overfor meg som er samboer/kone og mor til dine barn."

Skrevet

Jeg ville forlatt han nå.

Jeg var dum som tilga min mann for slikt, og det har endt opp i att jeg ikke stoler på min mann lenger :(

Hadde jeg bare vist bedre når jeg var ung....

Anonym poster: 7003f7b42957e75e987ae17800be0512

Skrevet

Aner ikke hvordan jeg skal ta det opp, det spiser meg opp..

Skrevet

:(

Skrevet

Jeg ringte damen han hadde skrevet til.... og spurte hva som egentlig var greia. Og sa rett ut til mannen min hva jeg visste og hva jeg hadde gjort...

Anonym poster: 0ca558c3370e05f8a63606a3e2af6db4

Skrevet

Min samboer gjorde noe tilsvarende. Jeg sa rett ut til ham at jeg visste det, og at jeg ikke kunne svare der og da på om jeg noen gang ville klare å tilgi nok til å fortsette forholdet. I tillegg konfronterte jeg de andre damene (jada, flertall), ba om en forklaring og truet med å videresende bevisene til deres samboere/ektemenn.

Anonym poster: c6ad75f9c56b245b7b6a76acdeae4ec1

Skrevet

Dette er vel i all hovedsak ikke noe å ta opp, eller diskutere? Han er på sett og vis utro, og det er helt uakseptabel oppførsel! Pakk kofferten din og skriv et Dear John til han, og ønsk han lykke til videre i livet ;-) Han er ikke noe å samle på, enkelt og greit! Finnes så mange bedre menn der ite, tro meg!

Anonym poster: 05f86bdd7eab870cbd5ec073249b7ee5

Skrevet

Er det så mange måter annet enn type "hva i helvete er det du driver med?!" å ta det opp på da?

Her ville det startet omtrent sånn, og han skulle fått jobbet jækla hard for å overbevise meg om å gidde å fortsette med ham etter det.

Skrevet

Jeg er veldig nede psykisk nå, og har derfor veldig problemer med å ta opp ting, jeg tørr ikkepå en måte..Jeg blir alene... for jeg klarer på en måte ikke å stole på han etter det her... Men på en måte MÅ det jo tas fram!

Skrevet

Som sagt - pakk sammen og dra når han ikke er hjemme. Allier deg med en venninne, eller famile, så du har et sted å bo. Alternativt skift ut låsen på døra, og be han finne seg et annet sted å bo. Hvis du synes det er tøft å ta opp ansikt til ansikt, så send ham en sms, eller skriv han et brev/en lapp. Det er ikke normalt å oppføre seg slik når man er i et forhold - ingen fortjener å bli behandlet så repsektløst!

Anonym poster: 05f86bdd7eab870cbd5ec073249b7ee5

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt det her.. Du er redd for å ta det opp fordi du er redd for at han skal gå fra deg? eller for da vet du at det er slutt?

Jeg tenker at du må være så tydelig som mulig.. Slikt er uakseptabelt.. et tillitsbrudd.. Tillit er selve fundamentet i et forhold.. (ihvertfall for meg).. så jeg ville gjort det helt klinkende klart at han må jobbe litt for forholdet eller så har dere ikke noe å snakke om.

Anonym poster: 3b943777b15947ac37c2bf170fd8b7f7

Skrevet

Jeg er veldig redd for å ta det opp siden jeg er ganske følsom, jeg får lett dårlig samvittighet, og den følelsen at jeg ikke er bra nok, plusser opp. At det på noen måte er min feil, jeg kunne gjort noe bedre etc..

Usj... Det er det å ta det opp som er værst, og ja, gjerne kall meg dørmatte!

Skrevet

En venninne av meg prater med han over nettet (Anonymt), han vil bare prate med damer, og legger fram skype-brukernavn osv...

Hun spurte han etter mye om og men om det var Ok for dama hans at han var der, han skriver at jeg vet om at han er der, og at jeg skriver med andre menn... Er dette bare en tåpelig unnskyldning før å få napp???

Jeg skriver med venner, av alle kjønn, men jeg spørr da ikke andre om hvilke boksere, omjeg kan se de nakne eller om de er single/om vi skal sove i samme seng......

Skrevet

Du burde kvinne deg opp og si det du tenker rett til han, og gi det konsekvenser, enten det betyr brudd eller ikke. Men føler du ikke at du kan tåle konsekvensene av det så må du da selvsagt bare godta det han gjør da hvis han ikke lytter til det du har å si.

Anonym poster: b7d6b1329bfdb2a9a5f02cf86cc26111

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...