Gå til innhold

180 cm og 40 kg


Anbefalte innlegg

Skrevet

Til sammenligning: Jeg er 183 og veier 73 kg. Jeg er slank. Jeg trenger ikke å gå ned mer enn 3 kg, før jeg blir regnet som tynn.... Jeg vet med meg selv at om min vekt starter på 6-tallet, da er jeg ikke pen.

 

Anonym poster: d102581b6a17d23b006feac75d8d6f32

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 153 cm og veier 43-44 og er nå veldig misfornøyd med vekta. På det tynneste har jeg veid 40 kg og da var jeg fortsatt lubben.

 

Anonym poster: 8b25cab9de9534ebc5e397494642dd16

 

Du burde være mer misfornøyd med den psykiske helsa di, for den er det virkelig noe feil med. Men det skjønner du nok innerst inne selv.

 

Anonym poster: cf5d35e3b0d29a5f4740012078ac34af

Skrevet

Har en vennine på 167 og 34kg. Frisk som en fisk. Hun har vert hos lege å spurt om hjelp til å legge på deg, men er ikke noe hjelp å få så lenge du ikke har en spisefpostyrrelse.

 

Anonym poster: b9cfb6c9510b091d5ff3ec01a85e6205

Skrevet

Spiseforstyrrelse*

 

Anonym poster: b9cfb6c9510b091d5ff3ec01a85e6205

Skrevet

Har en vennine på 167 og 34kg. Frisk som en fisk. Hun har vert hos lege å spurt om hjelp til å legge på deg, men er ikke noe hjelp å få så lenge du ikke har en spisefpostyrrelse.

 

Anonym poster: b9cfb6c9510b091d5ff3ec01a85e6205

 

Med så lav vekt har hun en BMI på rett over 13.. Det er ekstremt lavt og kan ikke skjønne annet enn at det er farlig.. Har vanskelig for å tro at det stemmer at hun ikke får hjelp, hun bør i det minste henvises til ernæringsfysiolog..

 

Anonym poster: eedab929eb8605e65fb4bc07ac52e006

Skrevet

Korreksjon, hun har bmi på rett over 12.. Regnet med 37 kg istedet for 34...

 

Anonym poster: eedab929eb8605e65fb4bc07ac52e006

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...