Gå til innhold

Pub til pub tur med venninner - klær??

Anbefalte innlegg

Skrevet

HJELPES - skal på byen med venninner i helga og sist jeg var ute var for ca 4 år siden.

Vi skal på pub til pub tur - ikke mitt forslag, men jeg er nå med.

Hva ville du gått med? Omtrent inngående detaljer fra undertøy til yttertøy!

Er meldt ca 12 - 14 grader på kvelden og opphold.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt umulig når vi ikke vet noe om alder, kroppsform eller hva du liker å gå i ;)

Pub-til-pub for meg er noe avslappet/halvpyntet som jeg føler meg vel i. Du vil ikke tro hva folk finner på å gå i, så du kommer ikke til å skille deg ut noe særlig uansett.

Typisk antrekk for meg: Skinnyjeans, ankelstøvletter og en eller annen topp/t-skjorte/skjorte, med et stort smykke i halsen, og klokke. Ei lita skulderveske. Jakke/cardigan hvis jeg tror det blir kaldt, og til turen mellom pub'ene.

Vil du pynte deg litt funker det også fint med kjole/skjørt, men jeg synes det er så stress å passe på at det ikke sklir opp, så jeg bruker bukse ;)

Skrevet

Helt umulig når vi ikke vet noe om alder, kroppsform eller hva du liker å gå i ;)

Pub-til-pub for meg er noe avslappet/halvpyntet som jeg føler meg vel i. Du vil ikke tro hva folk finner på å gå i, så du kommer ikke til å skille deg ut noe særlig uansett.

Typisk antrekk for meg: Skinnyjeans, ankelstøvletter og en eller annen topp/t-skjorte/skjorte, med et stort smykke i halsen, og klokke. Ei lita skulderveske. Jakke/cardigan hvis jeg tror det blir kaldt, og til turen mellom pub'ene.

Vil du pynte deg litt funker det også fint med kjole/skjørt, men jeg synes det er så stress å passe på at det ikke sklir opp, så jeg bruker bukse ;)

Perfekt svar! Ville høre hva andre ville gått i uten å vite hvordan jeg "ser" ut.

Tenkte i utgangspunktet en skinnyjeans, en litt søt topp og enten ankelstøvletter - om jeg overlever på de hælene eller noen andre svarte høyhæla sko. Smykke har jeg ikke tenkt på, kanskje det ja. Men er mer øredobbtype - så kanskje noen store øredobber i stedet.

Har ei lita svart veske, sånn som man holder i hånden og så har glidelåsen hempe til å ha rundt håndleddet, bruker den.

Jakke, ja svart i alle fall.

Skrevet

Ja vil absolutt anbefale å ha på klær, ellers kan du få en del uanstendig forslag ;-)

.

Jeg tenker jeans, pen topp, smykker og hæler.

Skrevet

Ja vil absolutt anbefale å ha på klær, ellers kan du få en del uanstendig forslag ;-)

.

Jeg tenker jeans, pen topp, smykker og hæler.

He he, klær er en stor fordel ja. Nå blir det jeans, pen topp, store øredobber - liker ikke smykker og har omtrent ingen heller og svarte sko med litt hæler.

Men kanskje noen uanstendige forslag hadde spritet opp kvelden - ikke ofte man får mulighet når man er gift og har barn :wacko: Så kanskje å gå i bare undertøyet hadde gjort seg - eeeeehm, nei

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...