Mamalarma Skrevet 29. mai 2013 #1 Skrevet 29. mai 2013 HJELPES - skal på byen med venninner i helga og sist jeg var ute var for ca 4 år siden. Vi skal på pub til pub tur - ikke mitt forslag, men jeg er nå med. Hva ville du gått med? Omtrent inngående detaljer fra undertøy til yttertøy! Er meldt ca 12 - 14 grader på kvelden og opphold.
Følelsesvims Skrevet 29. mai 2013 #2 Skrevet 29. mai 2013 Helt umulig når vi ikke vet noe om alder, kroppsform eller hva du liker å gå i Pub-til-pub for meg er noe avslappet/halvpyntet som jeg føler meg vel i. Du vil ikke tro hva folk finner på å gå i, så du kommer ikke til å skille deg ut noe særlig uansett. Typisk antrekk for meg: Skinnyjeans, ankelstøvletter og en eller annen topp/t-skjorte/skjorte, med et stort smykke i halsen, og klokke. Ei lita skulderveske. Jakke/cardigan hvis jeg tror det blir kaldt, og til turen mellom pub'ene. Vil du pynte deg litt funker det også fint med kjole/skjørt, men jeg synes det er så stress å passe på at det ikke sklir opp, så jeg bruker bukse
Mamalarma Skrevet 29. mai 2013 Forfatter #3 Skrevet 29. mai 2013 Helt umulig når vi ikke vet noe om alder, kroppsform eller hva du liker å gå i Pub-til-pub for meg er noe avslappet/halvpyntet som jeg føler meg vel i. Du vil ikke tro hva folk finner på å gå i, så du kommer ikke til å skille deg ut noe særlig uansett. Typisk antrekk for meg: Skinnyjeans, ankelstøvletter og en eller annen topp/t-skjorte/skjorte, med et stort smykke i halsen, og klokke. Ei lita skulderveske. Jakke/cardigan hvis jeg tror det blir kaldt, og til turen mellom pub'ene. Vil du pynte deg litt funker det også fint med kjole/skjørt, men jeg synes det er så stress å passe på at det ikke sklir opp, så jeg bruker bukse Perfekt svar! Ville høre hva andre ville gått i uten å vite hvordan jeg "ser" ut. Tenkte i utgangspunktet en skinnyjeans, en litt søt topp og enten ankelstøvletter - om jeg overlever på de hælene eller noen andre svarte høyhæla sko. Smykke har jeg ikke tenkt på, kanskje det ja. Men er mer øredobbtype - så kanskje noen store øredobber i stedet. Har ei lita svart veske, sånn som man holder i hånden og så har glidelåsen hempe til å ha rundt håndleddet, bruker den. Jakke, ja svart i alle fall.
Caprica Skrevet 29. mai 2013 #4 Skrevet 29. mai 2013 Ja vil absolutt anbefale å ha på klær, ellers kan du få en del uanstendig forslag ;-) . Jeg tenker jeans, pen topp, smykker og hæler.
Mamalarma Skrevet 30. mai 2013 Forfatter #5 Skrevet 30. mai 2013 Ja vil absolutt anbefale å ha på klær, ellers kan du få en del uanstendig forslag ;-) . Jeg tenker jeans, pen topp, smykker og hæler. He he, klær er en stor fordel ja. Nå blir det jeans, pen topp, store øredobber - liker ikke smykker og har omtrent ingen heller og svarte sko med litt hæler. Men kanskje noen uanstendige forslag hadde spritet opp kvelden - ikke ofte man får mulighet når man er gift og har barn Så kanskje å gå i bare undertøyet hadde gjort seg - eeeeehm, nei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå