Gå til innhold

Veet voksing. hårfjerning


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er sikkert flere enn meg som er plukket ut til å prøve voksing fra Veet. Hva synes dere? Jeg prøvde den for første gang i går, men fikk ikke helt dreisen på det. Jeg lot den stå og bli ordentlig varm, hårene var passelig lengde ca 2-3mm osv. Men jeg fikk bare tatt noen hår. Mesteparten av hårene ble ikke tatt bort. 1 av 10 hår ca ble fjernet så mesteparten var igjen. Hva gjør jeg feil? Noen tips?

 

Anonym poster: d683751e7b43b23ce10a2990be31dbe6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har selv prøvd ut en del Veet-produkter gjennom buzzador, både på meg selv og i vennegjengen. Av voksestrips prøvde vi ut de til ansiktet (som også skal kunne brukes under armer og ved bikinilinjen). Resultatet ble veldig forskjellig fra person til person. De med litt større tykkelse på hårene fikk ikke til å fjerne hårene. Min erfaring er at enten fungerer stripsene veldig bra, eller så fungerer de ikke i det hele tatt, avhengig av person til person.

 

Har du prøvd Veet hårfjerningskremene? For noen fungerte dette bedre, men de drar jo ikke med hårrota, så hårene vokser jo litt fortere ut igjen, men etter flergangsbruk merker man at det ikke kommer like fort tilbake, og hårene blir etterhvert litt tynnere :)

Skrevet

Er sikkert flere enn meg som er plukket ut til å prøve voksing fra Veet. Hva synes dere? Jeg prøvde den for første gang i går, men fikk ikke helt dreisen på det. Jeg lot den stå og bli ordentlig varm, hårene var passelig lengde ca 2-3mm osv. Men jeg fikk bare tatt noen hår. Mesteparten av hårene ble ikke tatt bort. 1 av 10 hår ca ble fjernet så mesteparten var igjen. Hva gjør jeg feil? Noen tips?

 

Anonym poster: d683751e7b43b23ce10a2990be31dbe6

Jeg har ikke prøvd den ennå, for jeg sparer hår til å kunne prøve :-P Hehe

Men jeg prøvde de der prøvene vi skal dele ut til venner, og seriøst den tok bare ett par hår! Så håper den der easy wax virker bedre. Skal enten prøve i kveld eller imorgen :)

 

Anonym poster: c256c15a906ae441c565fdcd65b776a7

Skrevet

Jeg har selv prøvd ut en del Veet-produkter gjennom buzzador, både på meg selv og i vennegjengen. Av voksestrips prøvde vi ut de til ansiktet (som også skal kunne brukes under armer og ved bikinilinjen). Resultatet ble veldig forskjellig fra person til person. De med litt større tykkelse på hårene fikk ikke til å fjerne hårene. Min erfaring er at enten fungerer stripsene veldig bra, eller så fungerer de ikke i det hele tatt, avhengig av person til person.

 

Har du prøvd Veet hårfjerningskremene? For noen fungerte dette bedre, men de drar jo ikke med hårrota, så hårene vokser jo litt fortere ut igjen, men etter flergangsbruk merker man at det ikke kommer like fort tilbake, og hårene blir etterhvert litt tynnere :)

 

Jeg har veldig tynne hår... trodde det var derfor kanskje, at de bare snek seg unna. Rart at det er så forskjellig fra person til person. Vokset du og venninnene dine sammen eller hver for dere og pratet sammen etterpå? Vokset dere sammen så vil dere jo ha gjort det likt og uten brukerfeil... hmm.

 

Anonym poster: d683751e7b43b23ce10a2990be31dbe6

Skrevet

Er sikkert flere enn meg som er plukket ut til å prøve voksing fra Veet. Hva synes dere? Jeg prøvde den for første gang i går, men fikk ikke helt dreisen på det. Jeg lot den stå og bli ordentlig varm, hårene var passelig lengde ca 2-3mm osv. Men jeg fikk bare tatt noen hår. Mesteparten av hårene ble ikke tatt bort. 1 av 10 hår ca ble fjernet så mesteparten var igjen. Hva gjør jeg feil? Noen tips?

 

Anonym poster: d683751e7b43b23ce10a2990be31dbe6

Jeg har ikke prøvd den ennå, for jeg sparer hår til å kunne prøve :-P Hehe

Men jeg prøvde de der prøvene vi skal dele ut til venner, og seriøst den tok bare ett par hår! Så håper den der easy wax virker bedre. Skal enten prøve i kveld eller imorgen :)

 

Anonym poster: c256c15a906ae441c565fdcd65b776a7

 

Fortell hva du synes når du har prøvd da:)

 

Anonym poster: d683751e7b43b23ce10a2990be31dbe6

Skrevet

Jeg har voks fra veet som jeg varmer selv og der står det at hårene skal være 5 mm, altså en halv cm, så kanskje hårene var for korte...

 

Anonym poster: 03a44a639a6213618fac6f4fd62343a6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...