Gå til innhold

Å, herregud. Deng meg!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan dere få meg til å innse hvor korka jeg er?

Det har seg slik at mannen min har begynt å jobbe sammen med ei dame. Ja, ei dame. Tenk så grusomt!:P

Han jobber i et typisk manneyrke, men siste ukene har det vært ei dame som har jobbet sammen med han. Det fikk jeg vite en dag han tilfeldig nevnte at alle spiste lunch sammen.

Her en dag snoka jeg på telefonen hans for å se om jeg kunne finne ut noe om denne dama, og der fant jeg en sms om at han skulle plukke henne opp på vei til jobb,

og en sms fra sjefen der det sto at min mann og denne dama skal jobbe sammen alene ei stund!

Jeg har ikke sagt noe til min mann, men jeg vrenges av sjalusi og jeg går bare å furter!

Skal sies at jeg har slitt med sjalusi lenge og får hjelp for mine problem.

Lenge siden jeg har kjent på disse følelsene nå, men nå vrenges jeg..

Det er vondt, for mannen min har aldri gidd meg noen grunn til å være så teit!

Det er jo bare jobb, men samtidig tenker jec at det er jo akkurat på jobb mange sidesprang starter.. Og de skal være alene....

Hyyl!!

Hjelp? :(

Anonym poster: 6338e32757986f68099ac4042a20dbe9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stoler du på din mann?

Anonym poster: 1954fb94e4548738271331c9d63d7691

Skrevet

Tipper din mann ikke har sagt noe for å unngå at du blir sjalu. Menn og damer jobber faktisk sammen stadig vekk, og de færreste av dem har sex.

Skrevet

Ja, jeg gjør jo egentlig det! Hodet mitt er bare helt ødelagt av tidligere erfaringer.

Hi

Skrevet

Uff, høres ut som du virkelig sliter med selvfølelsen. Bra du får hjelp. Ikke bra å lese alle de skrudde historiene her på dib...

Slå av pcen og ta mannen med på en skikkelig runde i senga!

Anonym poster: 82eaa7e747f54587b817f6db756fe676

Skrevet

Skjønner deg godt jeg, selv om du egentlig stoler på mann din er det jo ikke noe koselig situasjon.

Anonym poster: 058bdbe9a20371db5b134ff0a338f27b

Skrevet

Du må bare stole på mannen din. Han er sammen/gift med deg. Tenk på det. Er deg han elsker. Og dette er en kollega, kunn det :-)

Anonym poster: 06881dd756a92755125917e8ebe30cd6

Skrevet

Ja, jeg prøver jo å tenke slik, men de teite følelsene tar overhånd..

Jeg må nok bare øve, øve og øve!

hi

Skrevet

Samtidig gjør det vel ikke noe om du snakker med mannen din om disse følelsene? Du trenger ikke å beskylde han for noe, bare fortell han at du er sjalu og usikker. Jeg og mannen min ler av meg støtt og stadig, fordi jeg blir sjalu. Det er godt å dele det med han, og det blir enda bedre når han får meg til å føle meg trygg på at det er meg han elsker, og ingen andre. Jeg har stor tro på åpen kommunikasjon i et forhold, spesielt om de vonde tingene. Så lenge du ikke beskylder han for noe eller lager krangel skal du se det går helt fint :) Lykke til!

Skrevet

Da sier du til han at du øver og øver og syns det er vanskelig men skak nok gå bra. :-) Og vips så føler han seg ikke truet eller gjort mistenklig. Da gjør du så han kan hjelpe deg til å komme videre. :-)

Skrevet

Jeg tør ikke si det til han fordi at sjalusien har vært så gale at forholdet nesten tok slutt. Det har vært virkelig ille!

Han vet jo at jeg jobber med meg selv, og sier at ting har blitt mye bedre.

Men om jeg prøver meg, hva skal jeg si? Skal jeg innrømme at jeg har snoka?

Takk for gode svar, forresten!:)

Hi

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Dersom han vet om at du er sånn synes jeg det er litt dårlig gjort av han å ikke fortelle deg om det. Men snakk med han, si hva du føler og at du jobber med det. Kjenner følelsen, og den er ikke god!

Skrevet

Huff føler med deg! Det er ikke lett å være sjalu. Jeg var ekstremt sjalu tidligere. Og det viste seg at jeg hadde grunn til det. Men nå har jeg heldigvis en mann jeg stoler på. For sjalusi er en grusom følelse. Og veldig slitsomt for den andre.

Lykke til! Det er bra du jobber med sjalusien. Du har ikke en psykolog du kan snakke med om disse følelsene da? Få en ekstra time?

Skrevet

Tusen takk, dere!

Jo, jeg går til psykologi en gang i uka, og føler egentlg at sjalusien ble verre igjen etter jeg begynte.

Jeg hadde bare stengt de følelsene inn i bakhodet, men psykologen graver og spør om det, så da har følelsene på en måte kommet fram igjen.

Er enig med deg, sjalusi er en forferdelig følelse, og det ødelegger så mye!

Hi

Skrevet

Da ville jeg prøvd å holde følelsene i sjakk inntil da.

Hvis mannen din har fått nok av sjalusien, ville jeg gått litt forsiktig i dørene. Fortell heller hvordan det gikk hos psykologen. Og hva du sliter med for tiden. Og understrek at du jobber med det :)

Det virker som du har en flott mann :)

Skrevet

Ja, jeg prøver så godt jeg kan. :)

Han er virkelig en flott mann. Vil ikke risikere brudd bare pga mine tanker!:)

Hi

Skrevet

Men prøv og "ta deg sammen" er ikke gøy og komme hjem til en sur dame hver kveld.

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...