Anonym bruker Skrevet 28. mai 2013 #1 Skrevet 28. mai 2013 Har fått flere myggstikk i natt som klør no helt jæ.....!! Brukte Eurax tidligere på dagen, helt til jeg fant på å sjekke i felleskatalogen, hvor det frarådes gravide å bruke det.. :-( Tips? Kjerringråd? Anonym poster: e31b043e78d37d360b90a5f7d88380be
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 28. mai 2013 #2 Skrevet 28. mai 2013 Ha spytt på det og blås masse kaldluft
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2013 #3 Skrevet 28. mai 2013 Oida. Jeg har brukt eurax som bodylotion pga svangerskapskløe... Anonym poster: b8d1732847fce32481dfef32f416aa4f
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2013 #4 Skrevet 28. mai 2013 Ikke sikkert du har det i hus nå, men Aloe Vera gele og Mentholatum salve kan lindre. Anonym poster: f94fb23ea5a982c37a5abb19fbded2c5
Kliko Skrevet 28. mai 2013 #5 Skrevet 28. mai 2013 Spør på apoteket :-) de har sikkert gode råd. Her hjelper det å klø til det blør, for så å smøre på krem. Der svir bkitte litt men slutter å klø ;-)
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2013 #6 Skrevet 28. mai 2013 Er på god vei til å klø de til blods nå.. Skal definitivt ta en tur på apoteket, men får ikke gjort det før i morgen.. ser for meg en amper natt! HI Anonym poster: e31b043e78d37d360b90a5f7d88380be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå