min<3 Skrevet 28. mai 2013 #1 Skrevet 28. mai 2013 Jobber seint to dager i uka og de to dagene pleier jeg å ha mini hjemme ganske lenge. Han er 2 år. I morgen har de turdag med de minste på avdelinga (de skal på tur alle sammen på torsdag) og jeg er da usikker på om jeg skal la han dra i b.hagen eller om vi skal kose oss hjemme. Han fikk først være med på tur i forrige uke, syntes det var veldig stas, men tror ikke han har noen formening om at han skal på tur igjen morgen. Jeg er i tvil. Elsker disse formiddagene vi har sammen, men vil ikke at han skal få glipp av noe
Superdolly Skrevet 28. mai 2013 #2 Skrevet 28. mai 2013 Dette er jo ditt valg selvsagt, men da mine barn var såpass små prioriterte jeg å ha dem hjemme når jeg hadde mulighet. Du kan si at de går glipp av noe, det som skjer i barnehagen, men samtidig får de jo noe annet. Rolige, lange formiddager og masse tid med mamma. Så da må du rett og slett vurdere hva du vil gi ditt barn i morgen.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2013 #3 Skrevet 28. mai 2013 Hadde hatt han hjemme, med mindre de skal noe spesielt som blir tema for resten av uka :-) Aldri hatt jenta mi på fulltid i bhg - vel så verdifult å være med foreldrene. Anonym poster: 392c10880ab817ddde59e8ccac33ade0
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2013 #4 Skrevet 28. mai 2013 Jeg hadde uten tvil valgt å ha barnet hjemme. Kos dere! Anonym poster: 9fc535c9007fd4b4f0d375eb75d49bb3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå