Gå til innhold

Dette må da være manipulert?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan fint være naturlig når hun lener seg til andre siden samtidig som hun skyter rompa ut på venstre side så armen hviler på den

Anonym poster: 4e72eda7b138daf0c80db217329805a2

Skrevet

Er jo vanlig at slike bildet blir retusjert. Men akkurat det mellomrommet er ikke noe jeg tror er retusjert

Anonym poster: 2b7ba0b72d3fddc325b4fadc9357aebe

Skrevet

Herregud, det må være bra mye syke folk der ute som legger merke til og henger seg opp i slikt??? Alle vet vel at de fleste slike bilder er retursjert? Og uansett, who the h''' cares? Hun er der bare som et klesstativ så vi skal kunne se om vi vil kjøpe klærne eller ei. Legger aldri merke til hvordan modellen måtte se ut eller om hun ser tynn/feit/deformert ut... hjelpe meg...

Anonym poster: dbb83d08455bb6453782182366c65e79

Skrevet

Se forskjellen på lårene da. Det ene er jo mye større enn det andre.

Anonym poster: 959e55dea18a24f83affc4deadfbf446

Skrevet

Ok. Jeg ser at det er flere modeller som står slik, så dere har nok rett. Det såg bare litt unaturlig ut ved første øyekast :)

Skulle gjerne hatt den midjen ja :P

hi

Anonym poster: 689c1ebba551d115ead424870547eaf6

Skrevet

Herregud, det må være bra mye syke folk der ute som legger merke til og henger seg opp i slikt??? Alle vet vel at de fleste slike bilder er retursjert? Og uansett, who the h''' cares? Hun er der bare som et klesstativ så vi skal kunne se om vi vil kjøpe klærne eller ei. Legger aldri merke til hvordan modellen måtte se ut eller om hun ser tynn/feit/deformert ut... hjelpe meg...

Anonym poster: dbb83d08455bb6453782182366c65e79

Det var da veldig så hissig da :o

I all verden, du får virkelig beklage hvis du ble støtt på noe vis :wacko::blink:

Anonym poster: 689c1ebba551d115ead424870547eaf6

Skrevet

Bildet er nok garantert manipulert. De aller, aller fleste modeller og bilder blir det.

Dessverre. Greit nok - vi voksne damer vet det og bør på et vis tåle det - men tenk hva det sier til unge jenter, det viser dem en "normal" som er helt fullstendig uoppnåelig og unaturlig!

Når selv de slankeste modeller blir fikset på, er det ikke mye man har å stille opp med i en usikker alder.

Så du surmugga over her, DERFOR skal man bry seg. Det er så mange unge med dårlig selvbilde, og denne "trenden" hjelper absolutt ikke!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...