Gå til innhold

Noen med erfaringer fra Ahus??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal føde for første gang der i november :)

Anonym poster: cb6ea091758461dec93628f5ab60cb58

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil tro som med mange andre steder at det er flere som har gode erfaringer og dessverre er det noen som har fått dårlige erfaring

Anonym poster: 351347cd4d37c33cb27d9e65731ac589

Skrevet

Har født to barn der og kunne ikke født på en bedre plass.

Siste ble født på nye Ahus, og det var jo rene luksusen. Utrolig flinke de jeg hadde med å gjøre, undersøkelsesrom og "føderom" hang sammen, med dusj, boblebad og det hele så jeg slapp å gå i gangen. Barselhotellet var rett og slett som et hotell.

Unødvendig flott egentlig, men er ydmyk og takknemlig over å ha blitt tatt så godt vare på,

Anonym poster: 2b26487811674b63d6c979a813dbfe2f

Skrevet

Har født to barn der og kunne ikke født på en bedre plass.

Siste ble født på nye Ahus, og det var jo rene luksusen. Utrolig flinke de jeg hadde med å gjøre, undersøkelsesrom og "føderom" hang sammen, med dusj, boblebad og det hele så jeg slapp å gå i gangen. Barselhotellet var rett og slett som et hotell.

Unødvendig flott egentlig, men er ydmyk og takknemlig over å ha blitt tatt så godt vare på,

Mente badekar, ikke boblebad. Får da være måte på :)

Skrevet

Har fått begge mine på Ahus, førstemann på gamle Ahus for 12 år siden og sistemann for 5 uker siden.

Ikke noe å klage på!

Nå sist ble jeg lagt inn noen dager før jeg ble satt igang pga svangerskapsforgiftning, ble sååå godt tatt vare på både før,under og etter fødsel.

Flott fødestue,fin barselavdeling (fikk ikke oppleve hotellet dessverre),en hyggelig jordmor og fantastiske barnepleiere.

Følte meg rett og slett trygg gjennom hele opplevelsen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...