Gå til innhold

å være forelska er noe herk

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe ok det er veldig herlig til tider også. Men etter 5 år som singel har jeg endelig blitt forelsket og fått kjæreste igjen og får kjenne på rastløsheten og det å savne noen når vi ikke er sammen.

Jeg liker bedre den rolige og avbalanserte personen jeg var en den personen jeg finner meg selv som nå, som sjekker mobilen hvert 10 minutt i tilfelle jeg har fått melding og missa det. Som ønsker at det var pøsregn så han ikke hadde fått vært ute på jordet og jobbet for da hadde han vært her hos meg (jupp han er bonde) føler meg som en fjortis...

Og tenker med meg selv det er godt han ikke kan se meg og lese tankene mine når jeg er sånn............

:)

Men godt å være forelska når vi er sammen da.

Og på den gode siden for å få tiden til å gå siden jeg er rastløs er huset, oppvask og klær vasket.

Anonym poster: 167530dbc771e486ce5b74f6dc0f27dc

Videoannonse
Annonse
Gjest yrild
Skrevet

Jeg liker meg også best meg selv som rolig og fornøyd, men forelskelse er jo også utroooolig deilig så nyt det :-)

Skrevet

Uff ja, jeg er heller ikke så glad i å være forelsket :) Mange positive sider, selvsagt, men usikkerheten og det konstante "suget" gjør meg stressa. Men kjekt med nyvaska hus da, he he :) (Gud, nå hørtes jeg ufattelig kjedelig ut!)

Anonym poster: b6d86689d12c5cfa98835a383516dc5e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...