Anonym bruker Skrevet 28. mai 2013 #1 Skrevet 28. mai 2013 Min akk så sjalue mann kommer hjem fra trening og sier til meg der jeg står og lager mat i noen nye klær: å, har du jålet deg på jobben i dag? Jeg må trekke pusten og sier tilbake at jeg vil han skal slutte å si sånt. Han går ut mens han sier at; Ja, her må en veie sine ord, og kommer inn igjen og sier at jeg er ganske kjip. Han gjentar dette utsagnet mens han går ut igjen. Jeg sier så at JA, JEG HAR JÅLET MEG PÅ JOBB. mer blir det ikke pga barn i nærheten. Hva gir du meg? Sjalusien og en del andre ting gjør at jeg mentalt er på vei ut av dette syke forholdet:( Anonym poster: 44000f52d41fe2e399700a82985d69bf
Major HotLips Houlihan Skrevet 28. mai 2013 #2 Skrevet 28. mai 2013 Kanskje du burde det fysisk også?
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2013 #3 Skrevet 28. mai 2013 Min akk så sjalue mann kommer hjem fra trening og sier til meg der jeg står og lager mat i noen nye klær: å, har du jålet deg på jobben i dag? Jeg må trekke pusten og sier tilbake at jeg vil han skal slutte å si sånt. Han går ut mens han sier at; Ja, her må en veie sine ord, og kommer inn igjen og sier at jeg er ganske kjip. Han gjentar dette utsagnet mens han går ut igjen. Jeg sier så at JA, JEG HAR JÅLET MEG PÅ JOBB. mer blir det ikke pga barn i nærheten. Hva gir du meg? Sjalusien og en del andre ting gjør at jeg mentalt er på vei ut av dette syke forholdet:( Anonym poster: 44000f52d41fe2e399700a82985d69bf Min eks nektet meg å sminke meg da vi var sammen, for det var jo kun for andre menn sa han.. Varsellampene dine bør blinke!! Og sånne mennesker suger energien ut av deg.. Anonym poster: 6857386349987e57415c6f5111f6572b
Gjest yrild Skrevet 28. mai 2013 #4 Skrevet 28. mai 2013 Utifra det du sier så synes jeg jo selvfølgelig at du overreagerer. Min mann er også litt sjalu og kunne ha sluppet en sånn kommentar, han er da usikker og det som hjelper best er å klemme ham og si at ja jeg pynter meg gjerne men jo mest for deg da :-) Litt mer raushet i forholdet er bra synes nå jeg. Min mann har jo aldri hindret meg i noe som helst pga sin sjalusi, men jeg passer på å være flink til å si og vise til ham at han er viktigere enn all verdens andre menn.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2013 #5 Skrevet 28. mai 2013 Neste gang svarer du: nei, det er for deg jeg har jålet meg, skjønner jo ut ifra kommentaren din at det funket Anonym poster: 9cfcb865f5e874fbe84eceb0afb9a49b
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2013 #6 Skrevet 28. mai 2013 Utifra det du sier så synes jeg jo selvfølgelig at du overreagerer. Min mann er også litt sjalu og kunne ha sluppet en sånn kommentar, han er da usikker og det som hjelper best er å klemme ham og si at ja jeg pynter meg gjerne men jo mest for deg da :-) Litt mer raushet i forholdet er bra synes nå jeg. Min mann har jo aldri hindret meg i noe som helst pga sin sjalusi, men jeg passer på å være flink til å si og vise til ham at han er viktigere enn all verdens andre menn. det hjelper ingenting å vise ham noe som helst. Jeg orker ikke bli med på ting mer for da blir det så mye mas og han har jo ikke behov for å gå på fest en gang i blant. Jeg har fire menn på jobben og 30 damer. Hi Anonym poster: 362d63c72bfbed723fa9d5cc275e6961
Gjest yrild Skrevet 28. mai 2013 #7 Skrevet 28. mai 2013 det skulle ha vært et ...MEN min mann har jo aldri hindret meg... etc etc Hvis du føler deg kontrollert og at du må gå på en slags mystisk strek som han bestemmer så har han et alvorlig problem.
Gjest yrild Skrevet 28. mai 2013 #8 Skrevet 28. mai 2013 ok. Du må ihvertfall ikke slutte å pynte deg :-) Kun være klar på at du gjør det for din egen del og at han burde være stolt av deg. Prøv å få ham med i terapi. Det handler om en grunnleggende usikkerhet i ham og selvfølgelig ikke om du har nye klær eller ei.
SameSara Skrevet 28. mai 2013 #9 Skrevet 28. mai 2013 Om han til stadighet kommer med slike små stikk i en kjip tone for å markere seg så skjønner jeg godt at du ikke gidder mer
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2013 #10 Skrevet 28. mai 2013 Jeg synes det var ganske drøyt å reagere på den kommentaren. "har du jålet deg på jobben". Din reaksjon er vel det som skaper konflikt. Hadde du ledd litt av det, eller kanskje sagt "nei, jeg jålet meg litt for deg, for å se om det ble noe kos på meg senere", så hadde nok pipa fått en annen låt. Jeg har en litt sjalu mann jeg og, men hadde nok tatt det utsagnet som en spøk. Synes det var litt rart av deg at du ble så snurt. Men men, nå var ikke jeg der. Kanskje du hadde reagert annerledes dersom det var daglig kost med slike kommentarer. Støtt får jeg sånne innpakkede antydninger om at jeg har visse hensikter med klær el sminke. El hvem jeg får meldinger fra:( jeg er 100% trofast og han ingen grunn til det:( Anonym poster: 362d63c72bfbed723fa9d5cc275e6961
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå