Light of my life Skrevet 28. mai 2013 #1 Skrevet 28. mai 2013 Hjelp trengs sårt! Hvordan i helsike får man potteroser til å overleve?? De er så vakre, men avgår ved døden så fort de er i hus Noen tips??
Gjest sug lut Skrevet 28. mai 2013 #2 Skrevet 28. mai 2013 Sett dem ute i stedet. Og plant gjerne om i større potte med mer jord, eller direkte i hage.
Light of my life Skrevet 28. mai 2013 Forfatter #3 Skrevet 28. mai 2013 Har tre på verandaen nå. Vanner litt hver dag, men den ene ser litt skrall ut allerede
Light of my life Skrevet 29. mai 2013 Forfatter #5 Skrevet 29. mai 2013 Mulig det, men blomstehandleren sa de absolutt ikke skulle tørke ut så nå er jeg LIVREDD for å gi for lite vann!! Ha ha, føler meg som en potteroseslave som stresser rundt for at de skal ha det bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå