Gå til innhold

Mager kesam og cottage cheese godt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser på nettet at dette smaker litt som riskrem og visstnok er knall godt og sunt. Proteiner osv.

Noen av dere som har smakt det? Jeg er i utgangspunktet ikke så fryktelig glad i cottage cheese, men vil gjerne venne meg til å spise det. Elsker kesam med fun light saft det er kjempe godt.

Det skal nevnes at jeg trener og prøver å gå ned i vekt, men først og fremst så er dette en livsstilsforandring.

Anonym poster: 6ac9992bd1fdca6043892beded44e8af

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter litt jeg.

Anonym poster: 6ac9992bd1fdca6043892beded44e8af

Gjest 5 andre
Skrevet

Sunt eller ikke sunt... Jeg synes det smaker vondt, dessverre :(

Skrevet

Mager kesam er kjempe godt.. er ikke fan av meieriprodukter generelt men kjører kesam med frosne bær med stavmikser.. vips har du en suuper is til kveldskosen.. evt tin bærene og lag smoothie.. bruker da litt melk i tillegg:)

Skrevet

Jeg elsker kesam original!

Anonym poster: 06d10a427bd4040d1c5965ed2cf79094

Skrevet

Jeg også elsker Kesam.:) Kan blandes med kakao og Stevia eller annet søtt og få en herlig sjokoladedessert. Feks :)

Skrevet

Jeg er kjempeglad i Cottage Cheese. Min aller største favoritt er: En tynn, grov brødskive med pittelitt smør (mest for syns skyld), et lag epleskiver og masse cottage cheese oppå. Dryss kanel på toppen og spise med kniv og gaffel. Får litt sånn eplekakefølelse, og så er det sunt i tillegg. Namnam.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...