Gå til innhold

Hvordan invitere til trekant? Uten å si det rett ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det kan jo bli litt pinlig om vedkommende sier nei takk. Det kan jo også bli en offentlig skandale om han sprer vår invitasjon til felles kjente.

Han er en veldig ok kar, vi kjenner han relativt godt. Han er en singel samværspappa. Min mann er overbevist om at han er forelska i meg, de to er kompiser, men han hører opprinnelig til min omgangskrets, så de møttes gjennom meg.

Han er ingen nær venn av noen av oss, men som sagt de to hjelper hverandre litt med praktiske ting, bil, motor etc. Han er innom av og til for en kaffe etc. Han inviterer ofte meg og barna med på ting med seg og sine barn, middag, tur i skog og mark etc.

Han tar ofte på meg, Solkrem bakpå skuldrene, vifter vekk veps eller fluer etc. Blinker, etc. Også når min mann er til stede.

Jeg og mannen er temmelig fysiske når vi er sammen med han, kysser litt ekstra, tar litt ekstra etc. Det er temmelig ladet stemning når vi alle tre er sammen, noe det forsåvidt også er min mann ikke er der.

Jeg har ingen interesse av å ha sex med denne mannen uten at min mann også er med. Hvordan få ting videre, uten å si ting rett ut? Er det min mann som bør sjekke stemningen? Er det meg? Jeg er den som er mest gira på dette. Bør vi vente på initiativ fra han?

Noen med erfaring?

Anonym poster: c0566336eb2a3a8aa67ff7a0e93c37dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal du ødelegge et så godt vennskap mef sex!!! Trekant er veldig oppskrytt ig fører ingenting godt med seg!

Anonym poster: f569775f63bb264afce93b9d179eba72

Skrevet

Mulig jeg er litt på jordet her, men dette høres mest ut som en unnskyldning for deg til å ha lovlig sex med en annen. Hvorfor i all verden skulle denne mannen og din mann ønske å ha det intimt med hverandre?

Anonym poster: f4570e225ed498037038216847a7d646

Skrevet

Skal du ødelegge et så godt vennskap mef sex!!! Trekant er veldig oppskrytt ig fører ingenting godt med seg!

Snakker du av erfaring? Jeg har en fantasi om to menn, min er med, men kan fint gå uten. Trekant andre veien er uaktuelt. Kanskje det er like greit å la det bli med tanken.

Jeg er også klar over at jeg kan misoppfatte stemningen fordi jeg er sugen på dette. Ble det egentlig mest etter at min mann begynte å si høyt at denne andre er intressert i meg. Jeg hadde nok mistanker om det, men sånt sier man ikke høyt.

Vennskapet her har ikke så veldig stor verdi i seg selv. Vi omgås ikke så mye, han er mer perifer venn av oss. Barna går overens, men hører til ulik skolekrets. Vi er ikke tvunget til å omgås om ting går skeis.

Har du hatt trekant? To menn, eller to damer? Hva gikk galt?

Skrevet

Mulig jeg er litt på jordet her, men dette høres mest ut som en unnskyldning for deg til å ha lovlig sex med en annen. Hvorfor i all verden skulle denne mannen og din mann ønske å ha det intimt med hverandre?

De skal ikke ha det intimt med hverandre. Han skal assisstere min mann med å tilfredstille meg, gjerne med et lite hint av misbruk og bdsm. Men ikke ekte misbruk, egentlig skal de begge ønske å tilfredstille meg.

Det skal dreie seg om meg, meg, meg.

Skrevet

Du er tydeligvis ikke trygg på din egen seksualitet siden han ikke skal få lov å ha 2 damer. Jeg ville som sagt latt det bli med fantasien. Hva er poenget med to menn samtidig? Kjøp deg en dildo eller flere hvis du absolutt skal fylle begge hull samtidig; )

Skrevet

Meg, meg, meg hører ikke hjemme i et forhold!

Skrevet

De skal ikke ha det intimt med hverandre. Han skal assisstere min mann med å tilfredstille meg, gjerne med et lite hint av misbruk og bdsm. Men ikke ekte misbruk, egentlig skal de begge ønske å tilfredstille meg.

Men da er det ikke trekant, da er det kun solo-løp fra din side. Kinkig for alle parter..,

Skrevet

Men da er det ikke trekant, da er det kun solo-løp fra din side. Kinkig for alle parter..,

Hvorfor er dette kinkig? Du vet at det finnes menn og kvinner som tenner på å se partneren ha sex med andre?

Skrevet

Hvor bra er det for barn å ha foreldrene som holder på sånn? Hva om dette kommer ut. Skal barna måtte høre pp "bygda" hvordan foreldrene holder på. Dette burde du realisert før du fikk barn.

Anonym poster: d7f8cfef7baa4050453280f181bb7fe6

Skrevet

Go for it... Hadde vel egentlig passet på å få en øl i kroppen på ham og sørget for å havne i en possisjon der et kyss blir naturlig om stemningen taler for det. Om mannen din er der og virker into it, så blir det tydelig hva som skal skje...

Jeg kunne aldri gjort det, men ser ikke helt at det skader så lenge alle vil og forholdet er solid..

Anonym poster: 9a77395bc30d207cf12b0fc2a9ecb6fd

Skrevet

Hvorfor er dette kinkig? Du vet at det finnes menn og kvinner som tenner på å se partneren ha sex med andre?

Det blir kinkig for alle parter fordi du har en klar oppfatning av hva "reglene" skal være (hvem som skal gjøre hva med hvem). For at alle tre skal være enig i disse reglene må dere snakke en del om dette på forhånd, og da vil det nødvendigvis komme på bordet hvem som egentlig har lyst/ikke lyst til hva, osv... En vanlig trekant er mer ukomplisert, her synes jeg det virker kinkig og komplisert.

Skrevet

Ta en firkant istedet da, så mannen din kan knulle en annen og. Garantert Hannes drøm enda han kanskje ikke sier det..

Æsj. Meg meg meg???

Anonym poster: f58273e203a4eeae060ec340986b1fd1

Skrevet

Invitere en du omgåes med innimellom på trekant.. KLEINT! La vær. Finn isåfall heller en fremmed på nett. Dessuten er 3kant bullshit og oppskrytt ( Har prøvd med to menn) men heldigvis hadde jeg ikke kjæreste da. Kunne aldri gjort det en gang til.

Anonym poster: 12e1fcfd70a596ba4002759cae8226eb

Skrevet

Ville latt vær. Kan fort bli veldig kleint! Jeg har prøvd trekant med et par og det var ikke noe som fristet til gjentagelse. Trekant er oppskrytt.

Anonym poster: 99d43f97009dfb36d5e7ca32cc9fc7be

Gjest yrild
Skrevet

he he... jeg ville drømt videre, men ikke gjort noe med det. Det kan så lett sette forholdet deres helt ut av ballanse og det er vel ikke noe du ønsker?

Fantasien kan jo være bra fyrverkeri i seg selv :-)

Skrevet

Kan dere ikke hinte litt, altså komme inn på temaer rundt sex og høre hva han synes om sånt? Dersom han virker keen på det, er det vel bare å spørre om han er interessert i å prøve med dere?

Skrevet

Hvor bra er det for barn å ha foreldrene som holder på sånn? Hva om dette kommer ut. Skal barna måtte høre pp "bygda" hvordan foreldrene holder på. Dette burde du realisert før du fikk barn.

Foreldres seksuelle ønsker pleier sjeldent å påvirke barna på noen måte. Uansett hvilken vei det går.

Skrevet

Det var da voldsomt så pripne vi var her da...

Anonym poster: a7e399b36a6dd3802ec96230764456ef

Skrevet

Jeg har hatt TO trekanter etter jeg fikk barn :P

En gang med to menn, og den andre med et par.

I den trekanten med to menn så var det jeg som stod i fokus. Ikke noe kleint i det. Mannfolka har stort sett ikke interesse for ha ha sex med hverandre.

Dessuten så oppleves trekant forskjellig for alle. Noen syns det er oppskrytt, andre digger det. La nå HI få oppleve selv. Jeg vil gjøre det igjen med to menn. Og jeg er i forhold.

Så til saken. Prøv å sirkle inn på temaet, så skjønner du fort hvor landet ligger :) et par øl letter gjerne litt på stemninga ;)

Anonym poster: 802ccc16edc9021cb11f9052e3f79253

Skrevet

Min mann har ingen homofile interesser, og tror ikke at han engang hadde rørt ved en annen mann. Av det jeg kjenner til av trekanter med to menn har det aldri vært noe form for homofile tendenser. Har to venninner som har prøvd. Når det gjelder trekant med to jenter tror jeg nok det er mer vanlig med lesbesex som del av det hele.

Jeg tror det får være med tanken, så kan drømmen vare lenge. Mye står på spill om det går på tverke. Har ingen ønsker om å ha med en helt fremmed, hadde vært redd for sykdommer etc. Man stiller seg jo i en litt sårbar situasjon, må vite litt om hvem mn har med å gjøre.

Min kjære er en bra elsker, så jeg har egentlig ikke noe å klage over, eller noen god grunn til å ønske mer, men det er dette med dobbel penetrering jeg ønsker å forsøke. Har forsøkt med vibrator mange ganger, men den må jo jobbes med, samtidig som han skal utføre et samleie, stimulere klitoris og bryster, i tillegg til å kysse. Det er pokker meg ikke så lett å få til for EN enkelt mann. Han har jo bare to armer.

Skrevet

Jeg har hatt trekant mange ganger, bare med to menn. Digget det, men kunne aldri hatt det nå hvis jeg var i et forhold. Jeg hadde ikke tatt sjangsen på at det ikke skulle påvirket forholdet. Men du står jo fritt til å prøve og så får du ta konsekvensene hvis det ikke er så rosenrødt i ettertid. Det er ofte etterpå reaksjonene kommer.

Anonym poster: 1f6de34d651fe452910aa41863e3ec73

Skrevet

Jeg synes ikke dette høres ut som en god ide da det virker som om det er en unnskyldning for å ha sex med denne mannen uten at du skal være utro.

Men om jeg tar feil, og mannen din vil dette like mye som deg ville jeg først pratet skikkelig med mannen om dette slik at dere begge er forberedt og ikke noe dere bare kaster dere ut i. Prat om hva dette kan ha å si for deres (deg og mannen) sitt forhold videre, evt sjalusi, hvordan dere skal omgås den andre mannen videre osv. Når dere hadde gjort dette ville jeg nok kanskje pratet med den andre mannen først også, det kan jo hende han bare er flørter av natur uten at han vil noe mer. Trekant er ikke for alle, menn er vel gjerne mer skeptisk til en trekant med to menn enn med to kvinner også... Eller kanskje han bare vil ha sex med deg uten mannen din.

Evt ville jeg invitert han hjem på noen øl og drinker, og så, når alle var sånn passe brisne ville jeg gått og skiftet til sexy undertøy, satt meg mellom begge mennene i stua og tatt hver deres hånd og lagt den ene på låret mitt og den andre på puppene mine. Så ville jeg jeg gitt et kort, men veldig intimt kyss til den ene og så den andre. Deretter ville jeg tatt dem begge i hendene og ført dem etter meg inn på soverommet.

Men da må du være rimelig sikker på at han er med på tegninga da...

Anonym poster: 20c115c3a5b778bf442eb381b6630afd

Skrevet

De kunne da like gjerne hørt om det hvis det foregikk før de ble født. Syns argumentet er teit. Barn hører sjelden om foreldrenes sexliv uansett. Og hva så om de skulle gjøre det?

Skrevet

Min mann har ingen homofile interesser, og tror ikke at han engang hadde rørt ved en annen mann. Av det jeg kjenner til av trekanter med to menn har det aldri vært noe form for homofile tendenser. Har to venninner som har prøvd. Når det gjelder trekant med to jenter tror jeg nok det er mer vanlig med lesbesex som del av det hele.

Jeg tror det får være med tanken, så kan drømmen vare lenge. Mye står på spill om det går på tverke. Har ingen ønsker om å ha med en helt fremmed, hadde vært redd for sykdommer etc. Man stiller seg jo i en litt sårbar situasjon, må vite litt om hvem mn har med å gjøre.

Min kjære er en bra elsker, så jeg har egentlig ikke noe å klage over, eller noen god grunn til å ønske mer, men det er dette med dobbel penetrering jeg ønsker å forsøke. Har forsøkt med vibrator mange ganger, men den må jo jobbes med, samtidig som han skal utføre et samleie, stimulere klitoris og bryster, i tillegg til å kysse. Det er pokker meg ikke så lett å få til for EN enkelt mann. Han har jo bare to armer.

Angående sykdommer så regner jeg med at dere har tenkt til å bruke kondom? Du aner jo uansett ikke hvilke sykdommer denne mannen har eller ikke.

Anonym poster: 1f6de34d651fe452910aa41863e3ec73

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...