Anonym bruker Skrevet 28. mai 2013 #1 Skrevet 28. mai 2013 I dag er jeg på tosifret!!! Jeg har gått ned 27 kg!!! Anonym poster: 41a3e752f74401af9a7b8d3e01b6b211
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2013 #3 Skrevet 28. mai 2013 Kjempeflink! Anonym poster: 4056249c9d9e9ef0c4ca2e6db98e75ec
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2013 #4 Skrevet 28. mai 2013 Gratulerer! Du bør være knallstolt av deg selv! Anonym poster: e46b6a307c9b6a8bb367ed56d80e50f5
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2013 #5 Skrevet 28. mai 2013 Tusen takk!! Jeg er så stolt! Mitt første ordentlige mål var å komme på tosifret Nå er det bare resten som gjenstår, men det skal jeg klare! Jeg har gått ned 27 kg, på 13 uker. Det er mye på kort tid, og nå vil ikke vekta rase av like fort, men jeg skal fortsatt ta de riktige valgene, og sykle mye! HI Anonym poster: 41a3e752f74401af9a7b8d3e01b6b211
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå