Anonym bruker Skrevet 28. mai 2013 #1 Skrevet 28. mai 2013 Er det lov? Anonym poster: a45e83da3555460df84daa271010ff2e
Tigerpote Skrevet 28. mai 2013 #2 Skrevet 28. mai 2013 Jeg tror noen bruker det, men jeg hadde ikke orket å drasse med det. Babyen sitte fint i ditt fang, og du kan få vegghengt seng på flyet, men da må du være tidlig ute.
rasekatten Skrevet 28. mai 2013 #3 Skrevet 28. mai 2013 Da må du betale for en plass til, eller sende det som bagasje.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2013 #4 Skrevet 28. mai 2013 På noen Norwegian-fly er det uansett ikke plass. Anonym poster: fa6f7cd4e745ba1ff338e7f84d13d769
rasekatten Skrevet 28. mai 2013 #5 Skrevet 28. mai 2013 På noen Norwegian-fly er det uansett ikke plass. Anonym poster: fa6f7cd4e745ba1ff338e7f84d13d769 var dem vi dro med, og fikk den beskjeden
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2013 #6 Skrevet 28. mai 2013 Takk da dropper jeg sete Anonym poster: a45e83da3555460df84daa271010ff2e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå