Anonym bruker Skrevet 28. mai 2013 #1 Skrevet 28. mai 2013 Er det lov? Anonym poster: a45e83da3555460df84daa271010ff2e
Kremtopp Skrevet 28. mai 2013 #2 Skrevet 28. mai 2013 Aldri opplevd selv, har vært nødt å sende bilstolen som spesialbagasje. Husk at smårollinger inntil 2 år ikke får tildelt eget sete på fly.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2013 #3 Skrevet 28. mai 2013 Joda, men da må du kjøpe barnebillett slik at barnet får eget sete. Om du er tidlig ute kan dette være et godt alternativ, men prisen for barn stiger jevnt og trutt og når det nærmer seg avreise kan du oppleve å måtte betale voksenpris. Anonym poster: 85962e4aebdda86c23d4de2830d9f5c8
Mor Stratos Skrevet 28. mai 2013 #4 Skrevet 28. mai 2013 Som AB sier går det helt greit så lenge du kjøper billett. Og setet må ha vindusplass. Men det hender de spør ved bagasjeinnsjekk, sikkerhetskontroll og boarding om du virkelig skal ha med det. Ville beregnet å være sistemann på og av flyet, det er tungt å bære når man må stå i kø. Og tenk over hvordan dere/du skal organisere det når dere skal gjennom sikkerhetskontrollen. :-)
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2013 #5 Skrevet 28. mai 2013 På charter er det ikke liv. Setet må sendes som bagasje. Anonym poster: d7b24778471f77105f0fee629bfe2f1f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå