Anonym bruker Skrevet 28. mai 2013 #1 Skrevet 28. mai 2013 Få henne til å stråle og blomstre igjen? Det har vært litt mye i det siste, et tøft år. Ingen ting revolusjonerende, bare litt mye på en gang. Nå er ting "bedre". Men ser på henne at hun fortsatt tenker mye og hun har blitt 10år eldre på under et år. Både holdning og alt. Synker litt sammen osv. Gjør så vondt og jeg vil så gjerne se henne smile og være lykkelig igjen. Noen tips? Vi prater på tlf eller sms omtrent daglig, er på besøk ca en gang i uken. Anonym poster: 602ccddb137e23f8ce0b74eac0fad019
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2013 #3 Skrevet 28. mai 2013 En jentetur? Veldig godt forslag. Har tenkt på det, men må bli en helg og får det ikke til før i august. Kan jo selvsagt planlegge det nå, men vil gjerne gjøre noe nå og ikke om så lenge til. Anonym poster: 602ccddb137e23f8ce0b74eac0fad019
Wopi Skrevet 28. mai 2013 #5 Skrevet 28. mai 2013 Gjør noe enkelt for henne, husk at det ofte er tanken som teller. God sjokolade og en pose god kaffe med et fint kort. Abonnement på et magasin hun kan kose seg med. Bak en kake til henne og dra på besøk!
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2013 #6 Skrevet 28. mai 2013 Få henne i gang med jevnlig trening. Det hjelper ofte både på helse, utseende og humør. Anonym poster: 294190ab05ba203ddabb4fc938e70fa0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå