Anonym bruker Skrevet 28. mai 2013 #1 Skrevet 28. mai 2013 Jeg driver å slanker meg og vil ikke ødelegge med å skeie ut...men i kveld skal jeg ha besøk og hadde lyst å servere jordbær til dessert. Hvordan er vaniljekesam...er det godt eller blir det bare dumt? Anonym poster: a3ff53db1fda5aac6c3d315bb34e7f7c
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2013 #2 Skrevet 28. mai 2013 Vi bruker ofte vaniljekesam til bær og frukt. Veldig populært! Hvis du vil være ekstra sunn kan du jo spore opp den som heter Mager vaniljekesam. Anonym poster: 3f4ca048ed8554220b47b23e61db2c63
Gjest stårma Skrevet 28. mai 2013 #3 Skrevet 28. mai 2013 Vanilkekesam er kjempegodt! Feks cottagechese som mange skryter sånn av synes jeg ikke er noe godt i det hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2013 #4 Skrevet 28. mai 2013 Åååå, det er kjempegodt!!! Anonym poster: 81067a5b85bdd247844588a7750db7b4
Gjest sussie77 Skrevet 28. mai 2013 #5 Skrevet 28. mai 2013 Ja det er kjempegodt Passer veldig godt til bær.
melegim Skrevet 28. mai 2013 #6 Skrevet 28. mai 2013 Ja, det er kjempegodt! Nå fikk jeg lyst på vanilijekesam og blåbær!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå