Anonym bruker Skrevet 28. mai 2013 #1 Skrevet 28. mai 2013 Jeg har fått følelser for en annen enn samboeren min. Meg og samboer har slitt lenge i forholdet nå, og det har gått over til likegyldighet fra min side. Han har ikke behandlet meg så bra , og jeg burde sett det i starten , men som de sier kjærlighet gjør blind. Og dette føler jeg nå. For nå når jeg tenker tilbake på enkelte episoder og tegn jeg burde tatt da, så hadde vi aldri hatt ett forhold nå. Han er omtrent aldri hjemme, verken på dagtid eller nattestid. Han er ufattelig sjalu konstant . Og når han er det , så sier han utrolig mye stygt til meg som person . Han hjelper ikke til hjemme i huset, lager aldri mat og blir att på til sur hvis jeg nevner at han aldri gjør noe. For det mener han er feil. Han tar da alltid opp at han tjener mer penger enn meg, så da går det opp i opp. Eneste som egentlig holder meg igjen er, økonomi , og at datteren vår må bytte skole hvis vi må flytte. Og jeg er redd for om jeg kommer til å angre , og at det ikke er noe bedre andre steder. Noen andre som har angret på enten å ha blitt værende eller på å ha gått ut av forholdet? Anonym poster: d9f3b2305eb523264f7359a4acfbc990
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2013 #2 Skrevet 28. mai 2013 Jeg har fått følelser for en annen enn samboeren min. Meg og samboer har slitt lenge i forholdet nå, og det har gått over til likegyldighet fra min side. Han har ikke behandlet meg så bra , og jeg burde sett det i starten , men som de sier kjærlighet gjør blind. Og dette føler jeg nå. For nå når jeg tenker tilbake på enkelte episoder og tegn jeg burde tatt da, så hadde vi aldri hatt ett forhold nå. Han er omtrent aldri hjemme, verken på dagtid eller nattestid. Han er ufattelig sjalu konstant . Og når han er det , så sier han utrolig mye stygt til meg som person . Han hjelper ikke til hjemme i huset, lager aldri mat og blir att på til sur hvis jeg nevner at han aldri gjør noe. For det mener han er feil. Han tar da alltid opp at han tjener mer penger enn meg, så da går det opp i opp. Eneste som egentlig holder meg igjen er, økonomi , og at datteren vår må bytte skole hvis vi må flytte. Og jeg er redd for om jeg kommer til å angre , og at det ikke er noe bedre andre steder. Noen andre som har angret på enten å ha blitt værende eller på å ha gått ut av forholdet? Anonym poster: d9f3b2305eb523264f7359a4acfbc990 jeg glemte å ta med at han andre jeg har fått følelser for har jeg ikke tenkt til å ta videre før jeg eventuelt er gått ut av forholdet.Men det føles vondt inni meg å ikke kunne være med en som er så snill og har samme interesse som meg. Meg og samboer har ingenting til felles egentlig . Er det vanlig å få følelser for andre når en er i forhold? Før klarte jeg ikke å binde meg til noen, så hver gang det ble for seriøst. Så fikk jeg kalde føtter, så dette er liksom det første lange forholdet jeg har hatt. Hi Anonym poster: d9f3b2305eb523264f7359a4acfbc990
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2013 #3 Skrevet 28. mai 2013 I et forhold som varer i mange år så er det nok veldig vanlig å få følelser/bli betatt av andre. Men om du ikke er lykkelig så må du spørre deg selv; vil du leve slik resten av livet? Anonym poster: ca34baa97dab073b6b2df6411c6f2fd4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå