Gå til innhold

10 uker gravid....INGEN symptomer...normalt?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 10 uker gravid. Har absolutt ingen symptomer hverken kvalme, ømme bryster, vondter, kjenner ikke noe......føler meg nesten litt "snytt", misforstå meg rett, men nesten så jeg tviler på at jeg er gravid...hehe....men 3 stk clearblue graviditetstester kan jo ikke slå feil. Like positive alle sammen.

 

Er det normalt å ikke kjenne noen ting???

 

Ja, jeg er førstegangs.....aldri vært med på detta før ;)

 

Anonym poster: 94a7aadae446900826d0c7d8ed0b4a21

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjente ikke noenting jeg heller, ikke før uke 18 da jeg begynte å merke litt bevegelser.

Skrevet

Jeg er 10 uker gravid. Har absolutt ingen symptomer hverken kvalme, ømme bryster, vondter, kjenner ikke noe......føler meg nesten litt "snytt", misforstå meg rett, men nesten så jeg tviler på at jeg er gravid...hehe....men 3 stk clearblue graviditetstester kan jo ikke slå feil. Like positive alle sammen.

 

Er det normalt å ikke kjenne noen ting???

 

Ja, jeg er førstegangs.....aldri vært med på detta før ;)

 

Anonym poster: 94a7aadae446900826d0c7d8ed0b4a21

Synes du er heldig jeg :-) Symptomer og plager i svangerskap kommer tidsnok. Bare vent til du er over halvveis :-)

 

Anonym poster: 6ab00080bfdd5ac6b6bdb32f726597e8

Skrevet

Åh så heldig du er! NYT det :D

Gratulerer med graviditet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...