Anonym bruker Skrevet 28. mai 2013 #1 Skrevet 28. mai 2013 Jeg vurderer å bytte ut sprinkelsengen til juniorseng i løpet av sommeren. Tanken var egentlig å vente til ho var 2 år ca, men så slo det meg en tanke i går. Ho fyller jo to år på den mørkeste tiden av året hvor jeg da ser for meg at man har mindre energi, det blir tidlig mørkt og for vår del så legger vi oss en del tidligere enn på sommeren. Hvis vi bytter den nå med mer energi til å ta en "kamp" om kvelden og vi er våkne ganske sent så det er håp om å få gjort unna det verste før man selv legger seg. Ho har alderi laget noe problem når ho skallegge seg, vi har aldri hatt en våken natt og ho sovner iløpet av 1/2 time etter at vi har lagt ho, det har heller aldri vært skriking i leggetiden. Så jeg er jo litt redd for å ødelegge noe som fungerer så bra også. Så det jeg lurer på er om noen vil dele sin erfaring med bytting av seng når barenet er ca 16 mnd og om dere tror at årstiden vil ha noe innvirkning på hvor opplagte vi er i forhold til å ta en kamp( vet jo at vi vet dette og kjenner oss best, men noen har vel en mening om det ) Anonym poster: 4cd0dea9749be78d3dc24c44bb4e3199
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2013 #2 Skrevet 28. mai 2013 Vi bruker fortsatt sprinkelseng.....3 år om to uker!! god plass!! Anonym poster: 5bf2821a9d0de2b083e867da17efe746
Gjest Julia1984 Skrevet 28. mai 2013 #3 Skrevet 28. mai 2013 Her bruker 3 åringen sprinkelseng fortsatt. Han trives godt i den, vi har investert i en veldig god madrass og ser ikke noen grunn til å bytte før den blir for liten eller han ønsker selv.....eller, han begynner å krabbe ut av den, noe han ikke viser tegn til ennå. Hvorfor må du bytte nå eller ved 2 års alder?
rasekatten Skrevet 28. mai 2013 #4 Skrevet 28. mai 2013 Vi har en sprinkelseng som du tar av hele siden på, så nå har hun bare sengehest på den siden, den tok vi av rett etter henne var 2 år. Og den kan hun bruke til hun vil ha ny seng, eller blir for stor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå