Anonym bruker Skrevet 28. mai 2013 #1 Skrevet 28. mai 2013 Dersom man skal sykemeldes over lengre tid, må det da være fastlegen som gjør det, eller kan en annen lege på samme legekontor gjøre det? Anonym poster: b279879a20e238a00401b03ec9d38af6
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2013 #2 Skrevet 28. mai 2013 Jeg ble sykemeldt i noen uker av lege på privat legesenter. Virket ikke som d var noe problem. Anonym poster: 38741b83b3778d2acba9b3e6d0dce3d1
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2013 #3 Skrevet 28. mai 2013 Hvis det er på fastlegens legesenter, då går nok det fint. Flere legesenter har en avtale om å hjelpe hverandres pasienter. Er det legevakt elker i forb. med sykehusopphold, vil de kun sykmelde noen dager og så må du til fastlegekontoret for vurdering av videre sykmelding. Anonym poster: 23d110868a6440dc1392e25101eb22ae
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2013 #4 Skrevet 28. mai 2013 Ikke noe problem. Din fastlege vil få beskjed. Anonym poster: 1dc0d6ce7c9f5b3539432e03d2767f1f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå