Anonym bruker Skrevet 28. mai 2013 #1 Skrevet 28. mai 2013 I såfall hva og hvor mye? Hvor mye har dere lagt på dere så langt? Selv er jeg i uke 36, lagt på meg 8 kg. Prøver å bevege meg litt, har en trappemaskin jeg bruker 30 min noen dager i uka, men begynner å bli fryktelig sliten. Vil helst bare sove hele tiden. Beina kjennes som bly... USJ... men vil ikke bli superslafsen nå på slutten heller. Gå turer kan jeg ikke da bekkenet mitt krangler og jeg har konstante kynnere. Hva med deg? Anonym poster: f9aa48e924bbb5b54f7cc558ddb336f4
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2013 #2 Skrevet 28. mai 2013 Trente nesten vher dag, frem til og med dagen jeg født. Satt på ergometersykkel og trampet, varierende tempo og motstand og så på TV:.Hadde noen lette manualer som jeg gjorde arm og ryggøvelser med MENS jeg trødde Var på fjelltur termindagen og 4 dager over termin. Jeg fødte 5 dager over Selv om jeg ikke kunne kalle det "trenign" det jeg drev med, mer trim egentlig,- så gav det ENROMT utslag etter fødsel. Det ER tyngre for kroppen og trene når man er gravid, og selv om det var lett trening, var det som om det hadde vært hard trening for kroppen etter ungen var ute. Kroppen "Ble seg selv" fort, og siden melka stoppet opp etter 3mndr, så var jeg en bedre utgave av meg selv tre mndr etter fødsel... Mitt første avangerskap var jeg inaktiv, fikk bekkenløsninge etterhvert og la på meg masse. Da var permisjonen et lite h......Null energi, slapp, lei, sur og også da uten melk....Andre svangerskap, med trening, som en drø. Både under og etter Sier ikke det funker for alle, men funka som f på meg..Verdt og prøve iallefall:) Greier du og trene, så tren litt, men kan korte ned på øktene, dele de opposv..Og sove mer, fordi man er trøtt og "samler krefter" er ikk enøedvendigvis det lureste altså..Man kan ikke lage en "Konto" med oppspart søvn uansett...SÅ samme hvro mye du sover nå, så risikerer du og bli supersliten etter fødsel....Eller motsatt, selv om du motarbeider søvnebehovet nå, så kan det hende du får plenty av energi etter fødsel Anonym poster: d0f63d3386bc9d8b13c7dd4b18387ccf
Katta i sekken Skrevet 28. mai 2013 #3 Skrevet 28. mai 2013 Hei. Jeg har det omtrent som deg. Er 36+1, gått opp 7,5kg og har et kranglete bekken. Normalt har jeg vært veldig aktiv i forhold til trening i mine andre svangerskap ( dette er mitt 3). Denne gangen har jeg ikke klart det. Spilte volleyball til ca uke 25, men hadde vondt etter hver trening. Prøver å få gått noen turer for uka, men går jeg et par tre kilometer en dag, så må jeg ta det med ro den neste. Er ikke skapt for å være i så lite aktivitet merker jeg, så de dagene jeg ikke har gått tur prøver jeg å ta et tak i huset. Redd vi plutselig må på klinikken og barnevakten (foreldre/svigers) skal komme til et rotete hus....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå