Gå til innhold

jeg har så store kjønnslepper at

Anbefalte innlegg

Skrevet

mannen min noen ganger dytter dem inn i hullet sammen med sin egen penis ved penetrering.

kan jeg opereere??

Anonym poster: 16a5a483801b38fee239a457d41451df

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg har operert den bort for litt over ett år siden og er kjempe fornøyd! Har aldri angret på det :)

Anonym poster: 3696a677628d15f94273ea524e89347a

Skrevet

mannen min noen ganger dytter dem inn i hullet sammen med sin egen penis ved penetrering.

kan jeg opereere??

Hahahahahahahaha sorry at jeg hahaha huff virkelig, sorry

Anonym poster: 04182e044f0588f4908ef51acd6ffccf

Skrevet

Haha dagens bildet! Regner med at du tuller. Hvis ikke så beklager beg humringen min ;-)

Skrevet

Haha dagens bildet! Regner med at du tuller. Hvis ikke så beklager beg humringen min ;-)

Ser ikke helt hvorfor det er så tullete. Det skjer med meg også innimellom, og jeg har ikke spesielt store indre kjønnslepper en gang...

Anonym poster: bb81fd189cbb6e4eab0174044a4adfab

Skrevet

Utrolig stygt å le av. Har sikkert den barten selv!

Anonym poster: bc5fa971e6dbeb48b7841f2a5b63fe00

Skrevet

kan jeg opereere??

enda godt det er med sin egen penis han gjør det da, og ikke en annen sin.

Men ja, dette kan selvsagt opereres.

Anonym poster: 4359fedad7879faae401c04e50484362

Skrevet

Det er ikke rart at folk får komplekser - ikke i det hele tatt. Fysjom.

HI, snakk med fastlegen din om dette. Om du får vondt eller sår under samleie vil du sannsynligvis få dekket operasjon. Husk at du ikke vil møte samme umodne oppførsel hos legen som her inne, heller sympati og forståelse.

Lykke til!

Skrevet

Merkelig greie å le av folk med ganske kjente problemer.

Skrevet

Merkelig greie å le av folk med ganske kjente problemer.

Har man ikke hørt om det så er det vanskelig å forestille seg, spesielt på et trolleforum som dette :)

Anonym poster: 94a665b60de66daf4121a52cacff08c1

Skrevet

Det har vært en del tulletråder om det tidligere, men jeg tviler ikke på at en del faktisk har det slik.

Anonym poster: 02e7b383d5075ff3a359148ee341cd47

Skrevet

Jeg har det slik. Har vurdert om jeg skal gjøre noe med det og kommet frem til at foreløpig lar jeg det være som det er. Jeg er mer redd for å ødelegge funksjoner som fungerer normalt og problemet er tross alt overkommelig. Men når det er sagt så forstår jeg veldig godt de som gjør noe med det.

Anonym poster: 50cd1aa7449c667d8a78002c0c3eb1a6

Skrevet

Tror ikke det er så uvanlig jeg, det kan sikkert opereres men husk at en operasjon kan fjerne mye av følsomheten din der nede.

http://www.klikk.no/kvinneguiden/samliv/article833499.ece

"- Dessverre har jeg hatt klienter som har mistet mye av følsomheten, og dermed også gleden ved sex, etter operasjon av indre kjønnslepper. Om årsaken er arrvev eller at nerver og blodtilførsel har blitt kuttet er jeg usikker på, forteller sexolog og samlivsrådgiver ved Klinikk Sexologen, Gro Isachsen.

Du får veie opp + og - å se om det er verdt det, evt begynne å fysisk spre leppene når han skal inn der da? Det kan jo være greit?

Jeg tenker at hvis du generelt ikke har noe ubehag med det og det som du har beskrevet er det eneste problemet så kanskje det ikke er verdt det?

Uansett, lykke til. :)

Skrevet

Jeg har operert og har ikke merket noe til nedsatt følsomhet osv. Operasjonen har bare vært positiv for min del. Snakk med fastlegen din :)

Anonym poster: b23cb19c954d1f0220505cef6a5d1fdf

Skrevet

Jeg har litt lengre indre kjønnslepper enn ytre. Har aldri møtt en mann som ikke har likt det!

Mannen jeg er gift med elsker det. Han småbiter, suger og drar i dem under sexlek. Og han liker ikke plastic fantastic pronovaginaer da det er sexy med en vagina som er litt bevegelse i under penetrering.

Anonym poster: 9cbd7b5604d0c613f4f8a3ea5272cb62

Skrevet

Jeg har litt lengre indre kjønnslepper enn ytre. Har aldri møtt en mann som ikke har likt det!

Mannen jeg er gift med elsker det. Han småbiter, suger og drar i dem under sexlek. Og han liker ikke plastic fantastic pronovaginaer da det er sexy med en vagina som er litt bevegelse i under penetrering.

Anonym poster: 9cbd7b5604d0c613f4f8a3ea5272cb62

Javel. Mannen min liker min som har stramme indre kjønnslepper som ikke henger, de jeg har vært sammen med seksuelt har elsket dem. Alle mennesker liker forskjellige ting, så ikke sleng dritt om en del for å forhøye den andre! blir like dumt som å si at ALLE menn vil ha frodige kvinnfolk, og ingen vil ha bein, osv.

Anonym poster: 94a665b60de66daf4121a52cacff08c1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...